Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Werken na kijkoperatie buik

Tja de vraagstelling is duidelijk

Ik heb afgelopen woensdag een kijoperatie gehad, omdat men dacht dat ik een blindedarmontseking had.

Nu voel ik me nog knap beroerd en heb nog veel last van de buik. De controlerende arts belde al en zei dat ik maar met mijn leidinggevende moest overleggen om te gaan werken. Mss wel weer in de loop van de volgende week. Zoals ik me nu voel moet ik daar absoluut niet aan denken. Woensdag moet ik terug op controle.

Heeft hier iemand ervarin mee??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

16-04-2010 om 19:20

Niet eerder dan wanneer je je goed genoeg voelt

Heb je echt de bedrijfsARTS gesproken? Ik kreeg drie dagen na een gecompliceerde 3,5 uur durende laparoscopische operatie eens iemand van de BGD aan de telefoon die vond dat ik echt wel weer hersteld was, maar een arts weet beter. Als jij je niet goed voelt, ga je niet werken, simpel.

Overigens ben je blijkbaar geopereerd omdat je al ergens last van had. Die klachten zullen niet verdwenen zijn doordat je weet dat het geen blindedarmontsteking was. Weet je nu waar je wel last van had? En kan het zijn dat je daar nog steeds last van hebt?

Beterschap in elk geval!

Een paar dagen

na mijn kijkoperatie (volledige narcose) stond ik weer les te geven met een paar flinke pijnstillers op. Het is niet aan te raden, maar ik moest wel.

Brianna F

Brianna F

17-04-2010 om 17:45

Hier

Ok, ik zal wel een uitzondering zijn, maar na de kijkoperatie waarbij galblaas werd verwijderd, heb ik een middag op de bank gelegen, meer omdat het van mij werd verwacht en de dag erna weer aan de slag, zonder pijnstillers, want ik heb werkelijk nergens last van gehad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.