Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pelle

Pelle

09-03-2009 om 20:40

Wrattenaanstipvraag

Zoon had een jaar of 3-4 geleden 1-2 grote wratten op zijn grote teen die na een behandeling of 4/5 met stikstof weg was.

Nu heeft hij ineens (nou ja ik kijk niet zo vaak meer onder de voeten van een 10 jarige) een hele plakkaat onderop zijn voet.

Donderdag hebben we een afspraak voor de eerste behandeling. Ik weet nog dat zoon toen, tot verbazing van de assistente, weinig pijn had maar toen op zijn teen had hij niet zoveel last met lopen. Mijn vraag is dus: hoelang na dat aanstippen kan hij weer normaal lopen? Is dat enkele uren of dagen? Of verschilt dat weer (zoals bij alles bij kinderen)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vorige week

toevallig een paar wratjes weg laten halen onder mijn voet. ( tenminste: ik zal nog minstens 2 keer terug moeten). De eerste dag was lopen geen doen. De 2e dg "sochtends niet, smiddags wat beter, maar nog behoorlijk pijnlijk. De 3e dag wilde ik gaan hardlopen, ( niet gedaan) maar de 4e dag deed het "sochtends weer hartstikke zeer, en trok in de loop van de dag weg. Daarna alleen maar beter.

Mamvantwee

Mamvantwee

13-03-2009 om 14:27

Maar misschien moet het herhaald worden

Een wrat gaat niet altijd in 1 keer weg. Vooral op lastige plekken zoals onder je voet (eelt). Bij mij moest het een paar keer herhaald worden, en dat deed elke keer een beetje meer pijn. Ik eindigde met een gat in mijn voetzool, en dat deed zeer zeker wel pijn...wrat was toen wel weg
Ik kon wel na een week weer gewoon lopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.