Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

joer

joer

09-09-2011 om 16:25

Zeer gevoelige oksel

In januari heb ik een schimmelinfectie onder mijn oksels gehad. Ondanks zalfen en een capsule kuur blijven mijn oksels zeer gevoelig.

De schimmelinfectie is weg maar heel snel heb ik weer last van jeuk en daarna schrale/open plekken onder mijn oksels. Ik grijp dan gelijk weer naar de zalf.

Wie heeft hier ervaring mee of weet welke deo ik kan gebruiken voor mijn zeer gevoelige oksels. Heb een aantal geprobeerd maar die zijn veel te scherp en pijnlijk. Gebruik nu geen deo meer maar voel me daardoor niet fris en prettig.

Ik hoor het graag.

Groeten JOER.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

09-09-2011 om 17:03

Hoe weet je zeker dat de schimmel weg is?

Schimmel kan heel hardnekkig zijn en dan kan het best gebeuren dat het voor het oog weg is en dat je even geen klachten hebt, maar dat er nog wat sterke schimmelsporen aanwezig zijn die weer lekker gaan groeien op een gegeven moment. Het is ook niet voor niets dat je bij fungicides nog een tijd moet blijven gebruiken nadat de klachten verdwenen zijn. Heb je dat altijd braaf gedaan? Als je iedere keer toch weer klachten krijgt dan zou ik eens terug gaan naar de huisarts en vragen of er een kweekje gemaakt kan worden, dan kan blijken of de schimmel echt weg is en je klachten door iets anders veroorzaakt worden of dat je toch nog steeds last hebt van die schimmelinfectie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.