Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zere teen, rood en warm?

Mijn dochter is vorige week getackeld door een buurjongen, gevolg een zere teen. Daarna wat hinkelen en half lopend. Maar op Ich viel het mee, niet dik of blauw of zo.

Nu 1,5 week later krijgt ze steeds meer last, 's avonds is het rood en warm en dikker dan overdag. Ik ging er van uit wat gekneusd, ze zal het vast wat te veel belasten of zo maar vind het wel vreemd voor een kneuzing of kan dat zo verlopen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Raar

Rood en warm klinkt als een ontsteking. Ik zou zeggen hup naar de huisarts ermee.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Tasja123

Tasja123

03-05-2013 om 07:46 Topicstarter

Straks

Straks even zien hoe het is. Het was eergisteren wat dikker 's avonds, gisteren dikker en rood en warm...

Gisterochtend zijn we bij de assistente geweest en heeft ze 2 tenen aan elkaar getaped, maar ze is allergisch voor de meeste pleisters dus dat was er na 5 minuten thuis al weer af. Maar toen kon je er ook niks aan zien.

Als het straks nog rood is enz dan zal ik nogmaals bellen. Mijn dochter heeft haar eerst 3-4 jaar altijd pijn gehad en heeft daardoor een hoge pijngrens, geeft het pas aan als het echt pijn doet dat iets zeer doet. Dat maakt het soms lastig iets te beoordelen, met dat ze vanalles kan verzinnen om onder klusjes uit te komen! Hahahaha

Maar ik merk bij het spelen dat ze haar ene voet wel ontziet. Dus ze heeft er ook wel last van, dat is duidelijk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.