Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vic

Vic

22-11-2010 om 11:23

Ziek geweest, zwemmen of niet?

Mijn dochter van 5 heeft gisteravond en vannacht een paar keer overgegeven. Toen ik vannacht haar temp opnam (rectaal) was die 35.7. Dat is voor haar niet vreemd als ze ziekig is. Nu gaat het eigenlijk wel weer goed met haar. De temp is 36.8 en ze wil vanmiddag weer naar school. Dat gaat ook wel lukken maar ik twijfel over de zwemles vanmiddag. Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 12:09

In dit geval

Bij iets buikgriepachtigs doet de temp er weinig toe, je kunt er evengoed beroerd van zijn. Wil ze zelf zwemmen? Daar zou ik het vanaf laten hangen.

Vic

Vic

22-11-2010 om 14:08

Is dat wel betrouwbaar?

Hmmm zelf wil ze heel graag gaan zwemmen, maar ik ben bang dat ze dan weer een terugslag krijgt. Ondanks dat ze wel vaker ondertemp krijgt, blijf ik het eng vinden als het gebeurt. Ik snap niet dat ze nu zo energiek is, ik ben helemaal kapot na zo'n doorwaakte nacht. Maar even afwachten hoe ze straks uit school komt, denk ik.

Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 14:56

En?

Ik heb ook weleens een kind nog een extra dagje thuis gehouden omdat er reuze actieve dingen op het programma stonden, zwemmen of gym is toch net anders dan een dagje in de klas. Hoe is het nu met haar?

Vic

Vic

22-11-2010 om 19:45

Niet geweest

We hebben de zwemles maar een keer overgeslagen, onder luid protest van dochter. Ze zag nog steeds een beetje bleek en vanavond was haar temperatuur weer (ruim) onder de 36. Ik denk dat het wel een verstandige keuze was.

Fiorucci

Fiorucci

23-11-2010 om 07:05

Vic

Ja, dat denk ik ook, ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.