Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ninet

ninet

05-03-2012 om 21:48

Zo slaperig door paroxetine?!

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die ontzettend last hebben (gehad) van slaperigheid bij het gebruik van paroxetine (20 mg). Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik gebruik het een jaar. Ik voel me verder prima, alleen zo weinig energiek. Als ik mijn bed zie, moet ik gaan liggen en dan lig ik rustig uren achtereen te slapen. Ik heb geen energie om intensiever huishoudelijk werk te doen of om te sporten. Hoe hebben jullie dat energiepeil weer omhoog gekregen?

bertje1

bertje1

05-03-2012 om 22:45

Volgens mij niet

maar ik weet het niet zeker. Ik zou ook eens denken aan een eventueel ijzertekort (zelf vast al aan gedacht) of B12 (sluipende moeheid'.
Ofterwijl.. naar de huisarts!

pilleke

pilleke

06-03-2012 om 06:59

Tip

Ik gebruik ook paroxetine, en ik heb hier niet zo'n last van. Ik neem het namelijk in voor het slapen gaan. De ergste slaperigheid vindt dan 'snachts plaats..:))

Ook

Ja hoor, toen ik paroxetine gebruikte had ik ook last van slaperigheid. Ik ben ze ook 's avonds gaan nemen, dat hielp een heel stuk. Succes!
Sanneke*

ninet

ninet

07-03-2012 om 10:51

Tijdstip

Ik hoop dat de oplossing zit in het innemen op een ander tijdstip. Ik ga het uitproberen om 's avonds in te nemen.

Eira

Eira

09-03-2012 om 21:54

Ik wist niet dat je er zo slaperig van kon worden want ik heb dit dus ook. Ga ook proberen met ze 's avonds te nemen!
Ben heel benieuwd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.