Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

karin

karin

22-04-2009 om 09:43

Zoontje 5 al een maand een rood oog,volgens dokter een gesprongen ader,maar dat duurt geen maand

ons zoontje van 5 had 1 maand geleden de waterpokken ,tegelijk kreeg hij een rood oog,waarmee ik vorige week naar de dokter ben geweest,want ik wist niet of het verband kon hebben met de waterpokken!
Nu bleek dat het toeval was en een gesprongen ader was,die vanzelf over moest gaan,als het over 2 weken niet over was,moest ik terug komen(volgende week dus),nu vertelde de juf van school dat hij regelmatig met zijn ogen knipperde,alsof ie er last van had,hij vertelde idd dat het met knipperen pijn deed,ik gister gebeld naar de doktersassistente,maar toch even afwachten en volgende week terugkomen!
Het is gewoon niet minder geworden en volgens de dokter kan het ook met een allergie te maken hebben(een 2 maanden terug had hij netelroos gehad,plots)
herkent iemand dit en is er dan kans dat het vaker terugkomt(mijn vriend heeft een huisstofmijtalergie(en honden en katten)en hooikoorts,dus het zit er wel in,hoop alleen van niet,(maarja daar is niets aan te doen,mocht het wel zo zijn),omdat dochtertje van 3 ook al een allergie heeft eczeem enz!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

22-04-2009 om 18:06

Karin

Vraag anders even een verwijzing naar een oogarts, huisartsen herkennen oogproblemen niet altijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.