Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sanne01

Sanne01

29-11-2011 om 10:10

6 suprises maken, dus ook 6 gedichten, hellup...

Hoi, nee ik hoef gelukkig niet alle zes de surprises zelf te maken, of in ieder geval niet alleen! Mijn oudste 2 moeten iedere 2 maken, 1 voor school en 1 voor de familie en mijn man en ik 1 voor de fam.
We gaan het volgende maken:
Zoon 1 maakt voor klasgenoot een papier mache been, jongen uit zijn klas heeft achillespees gescheurd. Voor fam maakt hij voor mijn moeder een kijkdoos over Zuid-Afrika, iets met de big 5 denk, ze is daar net geweest!
Zoon 2 maakt voor zijn leraar een mannetje van papier mache wat aan het vissen is, meester is visliefhebber en voetbal, en wil altijd winnen, zeker met schoolvoetbaltoernooi..
Voor de fam maakt hij voor zijn oom op een groot vel Engeland, met de fietsroute, zwager heeft daar met de zomer gefietst met vrienden, hij houdt van gamen op de xbox, van gezelligheid, en bier drinken! ;o)
Ik maak voor mijn zus van papier marche een lelijke eend, een UD zoals ze zichzelf wel eens voelt, UD is een ugly dug! Ze is juist een prachtige vrouw met 2 mooie kids, een hele goeie en leuke baan, ze zorgt dat kinderen die in aanraking komen met justitie weer op het goede pas komen. Ze is gek van haar familie en haar zussen( waaronder ik) en met die zussen gaat ze regelmatig lekker de kroeg in, heeft zich laatst iets teveel laten gaan op een feest bij ons in het dorp!
Mijn man maakt voor mijn vader zijn persoonlijke big 5, ook dus in Zuid-Afrika geweest! Vader is natuurliefhebber, vist graag en ziet het liefst alles over voetbal op tv. Zijn cholesterol en bloeddruk bleken laatst te hoog te zijn dus hij moet afvallen!
Ziet iemand hier een uitdaging is en wil mij helpen, ik moet namelijk alle gedichten maken...( met behulp van kids uiteraard...)
Bedankt alvast!
Groetjes Sanne..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehm

is er niet zoiets als een website waar je dat zo kan intrommelen en het er dan mooi weer uitkomt ?

pff wat een werk, ik heb net een week gewerkt met dochter aan 1 surprise (erg mooi geworden, dochter is ook erg tevreden), moet er niet aan denken om er 6 te maken of dan zou ik het 'ambitieniveau' drastisch verlagen denk ik Het gedichtje hebben we ook samen verzonnen in 5 minuten, het hoeft toch niet allemaal heel ingewikkeld ?

Gedichtenservice?

Die van Radio 2? Of is die dit jaar niet? Andere jaren kwamen daar werkelijk juweeltjes voorbij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.