Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera

Vera

21-04-2016 om 09:39

Aankomst streekbussen (lijn 52) Utrecht Centraal

Omdat er steeds van alles wijzigt (en ik dus niet op allerlei info op internet durf te vertrouwen), even een vraag aan kenners onder jullie: waar komt bus 52 momenteel aan op Utrecht Centraal?

Nog steeds aan de centrumzijde, zuidelijk van Hoog Catherijne/het station? Dus zo'n beetje de "oude" plek?

En hij stopt niet bij Vredenburg, he, zoals vroeger volgens mij wel gebeurde?

utrecht

utrecht

21-04-2016 om 13:57

voor zover

Ik kan beoordelen zonder lijn 52 ooit te nemen komt ie bij kruising oudegracht en Neude en dat is wel echt bijna naast vredenburg. Check ook google maps.
De laatste keer dat ik er was stopten de 'buiten'utrecht bussen veelal aan de station kant van Mariaplaats. Ik weet niet of dat zuid is.

Vera

Vera

22-04-2016 om 09:18

utrecht

Dank voor je reactie, maar bij jou is het dus ook niet heel recente kennis?

En Google maps is toch ook niet actueel. Ik vermoed dat het streekbusstation aan de Mariaplaatskant (dat is de zuidelijke kant) er nog steeds zit. Wil het alleen graag zeker weten . Het is voor iemand anders en wil dat dus even checken voor diegene.

Utrecht

Utrecht

22-04-2016 om 21:21

nee

Maar de ov info op internet klopt echt wel. Als je bus 52 intypt zie je alle haltes. Die komen overeen met maps. Mijn buiten de stad bus komt aan aan zijkant. Uitstaphalte. Vertrek aan zuidkant

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.