Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aankooptip corrigerende onderjurk

Voor iedereen die , net als ik, wat extra vetrolletjes heeft, die je niet altijd wilt laten zien in een leuke jurk...De action heeft vandaag een corrigerende onderjurk te koop. Zit erg strak,maar doet het echt. Geen zwembandje meer te zien. Wel een grote maat kopen, want ik heb maat 40-42 en kon net in maat L/XL.(vanonderaf aantrekken gaat het beste)
http://www.action.nl/products/view/id/4620/-p/favoritelistid/9
en nee, ik heb geen aandelen in de Action

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Brrrr

Ik moest wel een beetje lachen om je bericht.
'Zit erg strak maar doet het echt'.
Kun je nog wel ademhalen? Lijkt mij persoonlijk helemaal niets, veel te beklemmend. Ik voorzie ook een hoop geworstel om zoiets aan te trekken.

Maar ja, als je die jurk aan wilt, moet je er iets voor over hebben

bibi63

bibi63

20-09-2012 om 15:00

Zoiets

laatst bij de Hema gekocht. Doet wel z'n werk, maar ik krijg het stikbenauwd in zo'n ding (buikademhaling gaat niet echt lekker...).
Gr. Bibi

Karin*

Karin*

20-09-2012 om 16:31 Topicstarter

Haha

ja, ik kan nog prima ademhalen. Toen ik hem aantrok dacht ik dat alles af zou knellen, maar dat viel erg mee. En voor 4,50 kan je je geen bult vallen.

Bult lol

Nee zeker niet, eventuele bulten worden direct samengeperst, hahahah! LOL

Pas wel op ...

Ik bak regelmatig worstjes, en soms knapt er zo'n velletje en puilt de inhoud naar buiten. Dat beeld krijg ik nou maar steeds voor ogen als ik aan zo'n jurk denk - volgens mij moet je erg oppassen in de buurt van scherpe voorwerpen

Groeten,

Temet

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

20-09-2012 om 20:21

Sorry, hoor...

Maar als ik aan "corrigerend ondergoed" denk, denk ik meteen aan een "corrigerende tik". En dan zie ik een strenge schoolmeester (type: Kwel van Billy Turf) die met een boos gezicht felle corrigerende tikken uitdeelt met zijn Spaanse riet, tikken tegen bubbelige randjes, ribbeltjes en kwabjes!

Ik ben beelddenker...

Karin*

Karin*

20-09-2012 om 21:00 Topicstarter

Beelddenker..

Krijg ik toch opeens een heel raar beeld, met jouw meester met spaanse riet en mijn strakke zwarte onderjurk.. ;0))

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

20-09-2012 om 21:26

Karin*

Great minds think alike

Laminaat

Laminaat

20-09-2012 om 23:39

Hoe gaat het met de borstpartij?

Leuke tip Karin

Inderdaad geen geld, ik heb er ooit veel meer voor betaald. Maar die stopte onder de BH. Hoe werkt die van jou? Drukt die de boel niet plat?

Groet,

laminaat

Ooit aangehad

Voor een feest op het werk moest ik ooit verschijnen in een soort 'galajurk' met daarbij een corrigerende onderjurk. Wat voelde ik me ongelukkig erin! Vreselijk!
Ik voelde me inderdaad zo'n middeleeuwse ingeregen dame in corset. En mijn borsten waren ze plat als een dubbeltje en deden nog pijn ook. Maar ik had wél maatje 36 aan....En ik zag er gezien alle complimenten 'oogverblindend' in uit. Nou dan maar wat minder oogverblindend,zodra het kon had ik de boel weer uit! Moest ik het weer aantrekken voor een groepsfoto! Het is toch wat....
Nooit meer! Dan maar maat 38 of 40 aan,kan ik tenminste normaal ademhalen en gewoon bewegen.
groeten albana

Karin*

Karin*

21-09-2012 om 11:34 Topicstarter

Laminaat

Die worden niet platgedrukt, dat is wel prettig. Ik heb ook eens een corrigerend hemd van de Hema gekocht, maar daar paste mijn C cup echt niet in. En dat is dan wel weer jammer, want die hoefden niet perse te verdwijnen.
Bij het passen van de onderjurk knelt er niets af, maar ik heb hem nog niet een hele dag aangehad. Een maat kleiner worden hoeft van mij ook niet, maar die lovehandles die te zien zijn onder zo'n wollige jurk ook niet
( ik typte perongeluk eerst willige jurk, dat past dan wel weer bij de spaanse meester van hierboven.. ;0))

Corsetten

Dat figuurcorrigerende ondergoed doet me toch wel heel sterk denken aan de bh's met 'maagband', step-ins en corsetten. Er bestonden ook corseletten, een lichtere versie van het corset. Mijn moeder, haar zus en mijn oma droegen die,als ze ergens heen gingen, om er zo gestroomlijnd mogelijk uit te zien. Als ik mijn moeder aanraakte voelde ik zo'n dik elastisch harnas. Eenmaal weer thuis ging het meteen weer uit, met een zucht van opluchting!

Karin*

Karin*

21-09-2012 om 13:34 Topicstarter

Ach ja..

..de een draagt een push up BH om de boel wat meer te laten lijken, de ander een corrigerende onderjurk, om de (andere)boel wat minder te laten lijken. Is er veel verschil? Ik vind het wel fijn als ik ergens een nette jurk voor aan doe, dat je mijn buik dan niet zo ziet.

Arawen

Arawen

21-09-2012 om 14:08

Trouwjurk

Haha ik heb recent zo'n Hema-ding aangehad onder mijn trouwjurk. Strapless model, dat was dan wel weer handig.. Van te voren moeten oefenen met aantrekken (inderdaad, die worst met dat velletje, alleen moet dat velletje er dan omheen.. en 's avonds moest mijn kersverse echtgenoot het ding letterlijk van me af stropen. Heb 't ook nooit meer aangehad...
Maar ja.. voor 1 dag.. prachtig gestroomlijnd zonder zichtbare naden.. en dat op al die foto's.. Je weet het.. wie mooi wilt zijn..??

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

21-09-2012 om 14:34

Wat ik niet begrijp...

Bij het meeste corrigerende ondergoed houdt het op bij maatje 42. Terwijl daarboven juist het meest te corrigeren valt...!

Uitzondering, alweer, de Action, waar ze waanzinnig NIET sexy maar erg efficiënte corrigerende onderbroeken ("slip" is een understatement) verkopen t/m een ruimvallende maat 48/50. Ik raad die met pijpjes aan want de gewone zijn nogal royaal uitgesneden bij de benen.
Bij zo'n maat is een little black dress zelfs met corrigerende tikken te hoog gegrepen, maar het is wel een prettige manier om de vetrollen een iets gladder (niet plat, maar gladder) aanzien te geven.

Ja die zat eraan vast...........

Voor die speciale gelegenheid op werk waren jurken gehuurd. En die zouden we allemaal aan doen. Daar had ik ook mee ingestemd. Maar pas die avond bleek dat er dus een corrigerende onderjurk aan vast zat.....En een gehuurde jurk, daar kan je 'm ook moeilijk uit halen niet dan?
Dus ja, op dat moment moést ik wel...Kon moeilijk als enige in mijn gewone kloffie blijven...toch?
groeten albana

Tihama

Tihama

22-09-2012 om 19:13

Verschillende

Ik heb verschillende van die broekjes. Ik kies de maat wel zo dat ze het geblubberd tegen gaan, maar dat ze niet persen.

Dat vind ik trouwens zo vreemd aan veel van dat persondergoed. Ik heb een zandloperfiguur. Ondanks mijn maat 42 ben ik daar erg blij mee, want de verhoudingen kloppen goed. Maar als ik sommige van die broekjes aandoe om mijn blubberbuikje te verhullen, dan persen die mijn heup naar mijn taille (hebben de beeldenkers nu beeld?
Het gevolg is dat mijn heupen opeens een maat smaller zijn, maar mijn taille een maat groter is, want al dat heupen wordt naar boven gedrukt. Ik zie dit effect trouwens heel erg vaak bij vrouwen: hebben ze een strakke broek aan (slank ogend) en dan puilt er van alles in de taille uit (weg vrouwelijke vormen). Ik vraag me nu al heel lang af waarom ze dat doen. Tot nu toe heb ik het nog nooit durven vragen, maar is er hier iemand die me dat wil verklappen?

Dus ik heb nu broekjes met langere pijpjes die mijn drillende vellen op mijn buik in bedwang houden, maar die geenn poging doen om er 7 kg af te liegen. Bijkomend prettig effect is dat ik er prima mee kan ademhalen. Detail, maar toch

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.