Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aanrechtblad

Mijn aanrechtblad is kapot. Wat is handig een nieuwe kopen of deze laten vervangen. Hebben jullie ervaringen hiermee?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-05-2014 om 10:13

huh

" Wat is handig een nieuwe kopen of deze laten vervangen."

Wat is het verschil?

Wibalo

Wibalo

05-05-2014 om 11:06 Topicstarter

Verbetering

Oh excuses ik bedoel een nieuwe of de huidige reparen? Mijn kunststof aanrechtblad heeft waterschade en veel krassen. Wat raden jullie aan?

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

05-05-2014 om 11:11

Is afhankelijk van

A: jouw keuken.
B: de prijs.

Zoek eerst eens uit wat repareren kost en wat dan de kwaliteit/duurzaamheid van de reparatie is.
als je dat soort dingen op een rijtje hebt, dan kun je makkelijker beslissen.

Wibalo

Wibalo

05-05-2014 om 11:25 Topicstarter

Natuursteen

Heb het even onderzocht wil een nieuwe natuursteen aanrechtblad. Tips of ervaringen hierover?

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

05-05-2014 om 11:33

Afhankelijk van waar je woont

Ga kijken in duitsland.

Een nieuw natuurstenen aanrechtblad moet ingemeten worden, en onze ervaringen met duitse keuken/aanrechtboeren zijn heel goed.

Zo kwam mijn vorige keuken uit duitsland (siematic) en had ook een granieten aanrechtblad.
Voor die keuken had ik toen in nederland ongeveer 40.000 gulden moeten betalen, maar in duitsland waren we toen ongeveer 17 tot 18.000 gulden kwijt.

Wibalo

Wibalo

05-05-2014 om 12:50 Topicstarter

Natuursteen

Mijn Duits is niet geweldig. Op internet is denk ook genoeg goedkope natuursteen te vinden. Iemand aanraders?

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

05-05-2014 om 13:11

grensstreek

Als je op zoek gaat naar een keuken/graniet boer in de de grensstreek, dan verstaan ze je echt wel.
Geld praat heel hard en als ze de indruk hebben dat ze iets kunnen verkopen, dan ben je heel verstaanbaar

Angela67

Angela67

05-05-2014 om 17:08

spamalert

gt

Vera*

Vera*

05-05-2014 om 20:16

haha

Je keuken is blijkbaar al zo oud dat het aanrechtblad dringend aan vervanging toe is en dan wil je een natuurstenen blad?!
Neem gerust een natuurstenen aanrechtblad maar val ons niet lastig met deze spam.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.