Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aanvragen creditcard

Hoe lang duurt het ongeveer totdat je 'm binnen hebt als je een creditcard aanvraagt? We ontkomen er nu niet meer aan, en hebben er een nodig voor de vakantie! Tips voor gunstig geprijsde credit cards zijn ook welkom! Alvast bedankt voor de antwoorden!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

07-05-2010 om 22:33

Via de anwb

hebben wij een card genomen....het duurt een aantal dagen....

Sandra

Sandra

08-05-2010 om 21:25

Inderdaad

Als je lid bent bij de ANWB . Zeker als je niet van plan bent om de kaart actief te gaan gebruiken maar voor noodsituaties achter de hand wilt houden. Je kunt hem dan geblokkeerd mee nemen op reis en alleen als het echt nodig is( bijvoorbeeld als je een vervangende auto nodig hebt) de kaart door Visa laten deblokkeren. De kosten zijn 11,50 per jaar vanaf het moment dat je de blokkade eraf hebt gehaald. Spoedaanvraag duurt minstens 7 werkdagen en kan alleen via de ANWB winkels .Via internet of contact center kan het ook, duurt ongeveer 3 weken als het hoogseizoen is .Niet te lang mee wachten dus .

vivo

vivo

08-05-2010 om 21:54 Topicstarter

Jammer genoeg hebben we

het ANWB lidmaatschap net opgezegd en zitten bij een andere verzekeringsmaatschappij, want 11,50 is echt niet duur.
Ik was er al bang voor dat het lang zou gaan duren, 3 weken is best een hoop tijd. Gelukkig weet ik het nu!

Kom je wel eens bij de bijenkorf?

Ik heb een BIJ-card die tegenwoordig tevens een creditcard is. Kost 12,50 per jaar. Hoe lang het duurt voor je hem krijgt weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar dat is vast wel te vinden op de site van de Bijenkorf.

Chris

Pluk53

Pluk53

09-05-2010 om 18:24

Bij-kaart

is een credit-card voor bestedingen in de Bijenkorf, zonder verdere kosten. Het is een passieve credit-card voor "algemeen gebruik". Je gaat dat pas betalen als je er ook werkelijk gebruik van maakt.

Pluk53

Pluk53

09-05-2010 om 18:27

Eci

de ECI boekenclub heeft de mogelijkheid voor een gratis creditcard zolang je lid bent

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.