Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

03-09-2011 om 21:54

Aardbeienlimonade van de v&d

Die vind ik toch wel zoooooo lekker! Hoe zou je dat maken? Gewoon aardbeien in de blender ploppen? Water erbij? Suiker? Citroen? Iemand een idee?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

04-09-2011 om 07:32

Jaaaaaaaa

Die is goddelijk inderdaad, ik hoop dat iemand dat weet!

Tirza G.

Tirza G.

04-09-2011 om 11:21

Zullen we

Samen proberen of we er uit komen? Het lijkt mij te dun voor alleen maar geblenderde aardbeien. Dan krijg je volgens mij een veel dikkere pulp. Dus zal er water bij zitten. Als je op internet recepten zoekt, zit er altijd citroen en suiker in, ik kan me dat niet goed voorstellen, maar het zal toch misschien wel.
Ik heb wél het recept van het broodje kruidenkaas als je wilt

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

04-09-2011 om 12:19

Tirza en linzel

Basilicum mag je weglaten, dat zit er zeker niet in. Ik denk toch aardbeipulp maar dan gezeefd, en aangelegd met water. Misschien wel wat citroen voor de frissigheid en om te zorgen dat het niet bruinig wordt.
Tirza, graag, dat recept!

bibi63

bibi63

04-09-2011 om 14:00

En de tonijnsalade!

Die heerlijke tonijnsalade die je alleen kunt kopen tijdens het prijzencircus, en voor de rest op een fiacotta (of hoe je het schrijft)in La Place. Ik heb hem zelf wel eens geprobeerd te maken en moet zeggen dat het aardig overeenkwam:

stukjes tonijn uit blik op water, goed uitlekken.
stukjes appel
gesnipperde ui
stukjes lekker tomaat
voor de dressing:
half yogonaise, half ligth kookroom
peper
zout
suiker
kerrie

Gr. Bibi

Tirza G.

Tirza G.

04-09-2011 om 14:05

Broodje kruidenkaas

200 gr creme fraiche - 200 gr roomkaas. 15 gr peterselie (gesnipperd) 15 gr bieslook (fijngeknipt). Dat roer je allemaal door elkaar. De truuk zit hem in de kruiding: 2 eetlepels pepersteakkruiden van Silvo. En taraaaaaaa, that's it

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

04-09-2011 om 16:58

Tirza

Dankje!!

Fiorucci

Fiorucci

13-09-2011 om 07:05

Berber

Nee, het is geen smoothie, maar aarbeienlimo. Dus zonder sinaasappelsap en zonder vruchtvlees.

Fiorucci

Fiorucci

13-09-2011 om 11:18

Berber

Het staat hier wel naast de smoothies inderdaad, misschien dat je daarom de indruk had dat je die limo te pakken had? krijg gelijk trek in die limo..

Fiorucci

Fiorucci

13-09-2011 om 14:38

Berber

Ananasmunt? Die ken ik nog niet!

Tirza G.

Tirza G.

13-09-2011 om 15:18

De aarbeienlimo

is bijna doorzichtig rood en er zit hooguit een klein laagje 'prut' op de bodem. Een smoothie is ondoorzichtig volgens mij.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

13-09-2011 om 17:25

Klopt tirza en berber

Klopt Tirza, en heb jij al een recept kunnen vinden?
Berber, volgende keer proef ik die ananasmunt.

Tirza G.

Tirza G.

13-09-2011 om 19:04

Nou, niet echt

Ik vind recepten met balsamico-basilicum en peper. En recepten met wijnsteenzuur, water en suiker. En dat dan in wisselende hoeveelheden
Die eerste (b, b en p) lijkt me toch echt niet, maar wijsteenzuur-wijnsteenzuur-mja mja maj kweenie.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.