Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

18-07-2012 om 22:17

Aardigheidje voor italiaanse gastvrouw?

Ik vertrek volgende week voor een talencursus in Italie en zal dan twee weken verblijven in een italiaanse familie, vermoedelijk een oudere dame. Wat kan ik als aardigheidje meenemen voor mijn hospita? Liefst ook iets dat ik makkelijk in kan pakken en dat ook de weegschaal van ryanair niet laat doorslaan. Zelf kom ik niet verder dan stroopwafels. Iemand een beter idee. Primavera??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leony

Leony

19-07-2012 om 00:29

Wilhelmina pepermunt

in een Delftsblauw blik. Volgens mij kun je dat kopen bij Kruitvat of Lidl.

Cobi (ot)

Echtgenoot was een online Engelse test aan het doen. Daar kon je ook online Italiaans testen. Ik dacht, kijken wat ik er nog van weet. Pffff, gokkerdegok kwam ik op 13 van de 48 vragen (ofzo) goed. Erg zeg. Ik kan me eigenlijk alleen nog jouw gevleugelde Italiaanse spreekwoord herinneren
Veel plezier (ga je alleen?)!!

En ontopic, Indonesische familie vond de Xenos keukenschorten/doeken etc van Delfts blauw serieus práchtig. Kun je eenvoudig opvouwen.

Cobi

Hoewel een tikje zwaar misschien is een fles van Bols wellicht ook een idee. Ook echt Hollands.
Maar ook stroopwafels, dat vindt volgens mij echt iedereen lekker.

Groeten,

Temet

Cobi (ot)

Heel veel plezier! Ik zie al lang berichten van je voorbijkomen waarin de cursus Italiaans genoemd wordt, en ben dan altijd prettig jaloers. Ik vind het een prachtige taal, heb ook wel es her en der een cursus gevolgd, maar serieus die taal leren is er (nog) niet van gekomen.
Het lijkt me een geweldige ervaring, die 2 weken die je tegemoet gaat.
On topic: het eerste wat me te binnen schoot, was ook een fles jonge klare, maar daar kun je zo mee de mist in gaan, doe die stroopwafels maar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.