Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

22-12-2011 om 18:40

Aargh, nu even niet (wasmachine)

Natuurlijk, net als je alle bedden hebt afgehaald en morgen zoon terugverwacht van studiereis begeeft de wasmachine het.
De aardlek lag eruit en het bleek dat de wasmachine de kortsluiting geeft.
Gelukkig was de was met truien en spijkerbroeken bijna klaar en kon ik die uit de machine halen en ophangen.
Zucht, nu nog even snel een wasmachine uitzoeken voor de kerst.
Daar heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor, mijn moeder ligt net in het ziekenhuis voor een aortaklepvervanging, zucht. Nouja, wat moet moet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Balen

maar je hebt zo een nieuwe besteld hoor. En die kan binnen een dag geleverd worden.

Kan via internet of even een witgoedzaak binnen stappen.

Mankementen aan zo'n ding komt nooit uit. Maar met een brede glimlach in de winkel moet het mogelijk zijn om je te voorzien van een nieuwe wasmachine voor de kerst.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Marie

Marie

23-12-2011 om 13:33

Bij je moeder in de machine?

Hallo
Ik weet natuurlijk helemaal niet of je moeders huis op de route van het ziekenhuis ligt, maar dan zou je de was in de machine van je moeder kunnen doen en de was na het bezoek mee naar huis kunnen nemen om op te hangen?
En anders de buurvrouw lief aankijken of je daar een was mag draaien?
sterkte

Vera*

Vera*

23-12-2011 om 16:06

Gekocht

Een nieuwe wasmachine is uitgezocht. Aangezien ik moeite heb met de huidige schermpjes moest ik die toch écht wel zelf uitzoeken.
Dinsdag wordt die gebracht en kan ik weer wassen.
Mijn moeder woont tussen ons en ziekenhuis in, ruim een uur rijden maar bij onze buren (mv) valt wel iets te regelen.
Het is een Siemens extraklasse geworden, als die niet bevalt neemt zoon hem maar mee als hij op kamers gaat. Al die nieuwe types hebben een display, zucht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.