Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Abonnement

Voordat ik van de week weer gebeld word door de Staatsloterij ed..

Ik word net gebeld door Kidsweek nav een proefabonnement dat afloopt. De dame aan de telefoon wijst me op een bandje dat na ons telefoontje zal starten vanwege het blokkeren van je gegevens. Maar het bandje haperde: ik moest steeds opnieuw een 1 indrukken en toen werd er gezegd dat er een verkeerde invoer was gegeven en werd de verbinding gebroken. Kidsweek gebeld en uitgelegd maar kunnen er niets mee. Of ik een verlenging van het abonnement had genomen. Nee. Ik vroeg of ze me het nummer van deze belservice konden geven, maar dat kon niet, en vervolgens gevraagd of ze de belservice mijn nummer op nieuw konden laten bellen zodat ik doorgezet kon worden naar het bandje. Kon ook niet.
Bandje had het in elk geval over bel-me-niet.nl en nog een site. Wie weet welke site dat is?

Wat

Wat

15-10-2013 om 17:40

hier kun je je aanmelden

http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telemarketing/bel-me-niet-register?gclid=CPj8lZCWmboCFYWz3godIGEABA

of je wacht gewoon tot je weer eens gebeld wordt en volgt daarna de stappen.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-10-2013 om 20:03

Oh...

dat is gewoon een mogelijkheid om je aan te melden voor het bel me niet register en het recht van verzet. Bij het een kun je je afmelden voor bedrijven waar je géén klant van bent (bmr) en bij het ander kun je je afmelden voor bedrijven waar je wél klant van bent (rvv). Ieder callcenter is bij wet verplicht een klant hierop te wijzen en ermee door te verbinden. Je hoeft daar niet aan mee te doen, het mag wel uiteraard.

Philou

Philou

16-10-2013 om 09:20 Topicstarter

dank

Bedankt. Ondertussen ingeschreven op belmeniet. Voor het effectief is, duurt dat 6 weken. Ik vind het geen probleem om gebeld te worden door Kidsweek maar wel door de Postcodeloterij, Staatsloterij, kranten etc.. Maar je kan niet op die manier kiezen. Dus nu maar alles

gewoon opleggen?

Ik werd pas nog gebeld over een donatie voor een of ander goed doel. Daarbij moest je ook drukken als je dat niet wilde....dan was duidelijk dat je dat niet wilde en zou je (volgens het bandje) ook niet meer gebeld worden.
Toets 1 als u donateur wilt worden....toets 1 als u donateur wil worden.....toets 2 en toen haperde het bandje en ging weer retour naar toets 1 als u donateur wilt worden.
Dat ging zo een paar keer en toen twijfelde ik. Zou ik nu 2 drukken? En toen dacht ik, ik leg gewoon op. Ze bekijken het maar.
Ik heb dus niets gedrukt. Ook niets meer van gehoord.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.