Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2010 om 13:10

Absoluut waterproof mascara

Binnenkort heb ik een feest en wil me dan toch weer eens opmaken. Zeker in de winter ben ik een lek mandje wat mijn ogen betreft, dus ik ben op zoek naar mascara die daartegen bestand is. Graag tips

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

19-12-2010 om 14:31

Waterproof

Ik neem altijd waterproof en dat is bij mij dan ook echt waterproof. Meestal de merken maybelline of max factor.

Minet

Minet

19-12-2010 om 14:45

Alternatief

Je wimpers (laten) verven, zeker weten dat het niet uitloopt!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2010 om 14:58

Verven

Ik denk dat verven bij mij niet zo zinvol is. Je ziet mijn wimpers wel goed, maar een beetje extra is bij een feestje wel leuk

Margriet*

Margriet*

19-12-2010 om 17:59

Hier ook

altijd maybelline, werkt perfect.

Remover?

En hoe krijg je die waterproof mascara dan weer makkelijk van je wimpers af? Ik gebruik meestal Lancôme mascara. Niet waterproof maar bij een spatje water of een traan loopt die niet meteen uit. Verwijderen gaat prima met l'oréal 2-fasen oogmake-up remover. Werkt die remover bij echte waterproof mascara ook?

Margriet*

Margriet*

19-12-2010 om 22:27

Ja hoor

Gewoon van die make up doekjes en dan flink naspoelen met water. Anders heb ik de dag erna enorm branderige ogen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-12-2010 om 22:48

Dior show

Dior show is ook enorm goed.

Waterproof mascara verwijderen

Gaat prima met...boter!
Ook schmienk (schrijf je dat zo?) met carnaval of zo verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gewoon op zakdoekje en even over gezicht halen. Daarna even wassen en klaar.

Nivea ook en dat ruikt lekkerder

Waterproof mascara en smick verdwijnt ook als sneeuw voor de zon met simpele nivea en dat ruikt wat lekkerder, verder zelfde procedure als wenli beschrijft.
groeten albana

Hema ook voor remover

Hoi,
Al 17 jaar de waterproof mascara van de hema hier. Nu de 3d volume waterproof. Echt waterproof en geschikt voor mikn ogen
Et lenzen. Erafhalen doe ik met de olieremover ook van de hema, speciaal voor waterproof makeup. Heb wel eens duurder, want dat is vast nog beter geprobeerd.... Maar kwam altijd weer bij deze uit. Kost 5 euro nog wat dus het proberen waard? Veel plezier op het feestje.

Baby olie

waterproof mascara en schmink verwijder je probleem loos met eem drupje baby olie.

Rembrand

Rembrand

21-12-2010 om 09:34

De absolute winnaar voor mij

Ik gebruik sinds vorig jaar weer waterproof mascara ( Hema by the weg ). Voorheen reageerde ik allergisch op onderhand elke remover ( ze zijn meestal olie-achtig en toen ik nog lenzen had lag er vaak zo'n filmpje over mijn lens daardoor ).
Ik heb nu de ideale reinigingsmelk voor waterproof mascare ontdekt. Het is complete reinigingsmelk van Garnier. Ik gebruik die met rozen extract, maar er is geloof ik ook nog een groene variant. Je kunt er ook de make up van de rest van je gezicht mee verwijderen.
Ik maak een wattenschijfje licht vochtig. Beetje milk erop en het vliegt eraf. Daarna afspoelen met water en de rest van mijn huid reinigen en klaar is Rembrand !
M.

Jet Burg

Jet Burg

21-12-2010 om 12:59

Liner effect waterproof van bourjois

http://www.mascaradirect.nl/bourjois-effet-liner-effect-waterproof-mascara.html
En met van die schoonmaakdoekjes (ik gebruik meestal die van de Hema) of welke reiniger dan ook, krijg ik 'm van mijn ogen. Voor mij een winnaar

Kaaskopje

Kaaskopje

21-12-2010 om 23:26

Tot nu bedankt

Ga vooral door met tips en ideeën maar ik wil tussendoor alvast even bedanken

Kaaskopje

Kaaskopje

21-12-2010 om 23:45

Jet

Handige site!

Jet Burg

Jet Burg

22-12-2010 om 09:24

Vond ik ook, alleen

het is niet goedkoper dan in de winkel. Want ik betaal voor mijn mascara meestal 11 euro.

Mamvantwee

Mamvantwee

23-12-2010 om 12:40

Bodylotion en water op een watje

Dat haalt alle waterproof mascara eraf. Dat doe ik al jaren zo. Overigens is die bodylotion ook het enige dat ik op mijn gezicht smeer (behalve de makeup dan).

Ik heb mascara van Loréal: die is wel duur vind ik (18 euro ofzo), maar hier krijg ik tenminste geen rode jeukende oogleden van en het is min of meer waterproof.

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.