Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miranda

Miranda

03-03-2013 om 18:38

Achterzitje kind van 4

Ik heb mijn moederfiets ingeruild voor een gewone fiets en voor mijn bijna vierjarige van 15 kilo heb ik een nieuwe fietszitje achterop gekocht - een Yepp. Ziet er stoer uit maar eigenlijk vind ik het ding toch niet prettig. Het is een vrij klein zitje heb ik het idee. Mijn fiets klapt makkelijk achterover als ik er zelf niet op zit en de gordels gaan moeilijk vast (dus doe ik zelden!), ik fiets er ook alleen maar kleine stukjes mee (school, winkel hooguit 10 min.)

Kan ik al over op zo'n junior zitje (staat bij vanaf 6 jaar - waarom?) of moet ik toch weer een kinderzitje (maar dan een ander merk/type?)

Wie heeft ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Clowntje

Clowntje

03-03-2013 om 19:36

Ja hoor

Ik heb ook zo'n Yepp zitje gehad, wat een ellende ding, klein idd, nu met winterjassen past het amper, hoog, groot gevaarte verder. Spijt, spijt. Ze verkopen gelukkig wel weer goed op marktplaats.
Ik heb nu een cmg junior zitje achterop, en op een andere fiets een bobike junior. Gaat prima. Voetsteuntjes zitten erbij en een riempje.

Hier

Ik heb vanaf dat de jongste 4 was zo'n zitje gekocht met een kussen voor haar kont en een rugleuning. Had ook fietstassen aan de fiets en daar gingen haar benen in. Geen geklooi met winterjassen die niet in het zitje pasten . Ging prima en dochter vond het ook een hele verbetering. Ze had veel meer ruimte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.