Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

29-09-2010 om 21:54

Acryl -kriebel?

Ik dacht dat alleen wol kriebelde.. maar klopt het dat je ook last kunt hebben met een trui van acryl?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jaaaaaaaaaaaaaa

acryl,ik kan er niet tegen,ik krijg er vreselijke jeuk van,bovendien word ik er statisch van.

Nou en of

En dan al die schokken die je er van krijgt (en na langer dan een paar uur eczeem).

Vorige winter....

had ik per ongeluk een vestje gekocht dat voornamelijk uit acryl bleek te bestaan. Wat een blunder. het stond enig, maar het zat vreselijk. het kriebelde, werd statisch en was op een rare manier zweterig, terwijl het gek genoeg ook nog eens helemaal niet warm was om aan te hebben. Eerder koud.

Brr. Nee. Snap nog niet hoe ik het ooit heb kunnen kopen. Meestal voel ik al of iets ok is qua samenstelling, en check ik sowieso het etiket. vest is linea recta in de zak v max gegaan...

Ingrid

Yaron

Yaron

30-09-2010 om 14:38

Kriebels

Ik krijg ook de kriebels van acryl, vreselijk spul. Ik kreeg een acryl truitje voor mijn dochter als kraamcadeautje, het paste in de zomer, maar anders had ze het ook niet aan gekregen.

Wisse L. Nik

Wisse L. Nik

01-10-2010 om 00:40

Inderdaad heel onprettig

Ik vind acryl heel onprettig, het kriebelt, wordt snel statisch, en is koud en zweterig tegelijk.
Ik begrijp niet dat H&M en kinderzaken zoveel 100 % acryl kleding kopen, leuke modellen maar voor mij waardeloos. En voor baby's lijkt acryl mij zelfs gevaarlijk, die mogen toch alleen katoenen kleding?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.