Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sofie

sofie

15-08-2012 om 13:04

Adidas-sneakers in wasmachine?

Mijn dochter haar Adidas-sneakers zijn tijdens de vakabtie behoorlijk smerig geworden. Nu kreeg ik de tip om ze in de wasmachine te gooien (in een kussensloop).
Ik durf dat eerlijk gezegd niet zo. Iemand het wel eens gedaan/ ervaring mee om ze te wassen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

15-08-2012 om 15:38

Ja hoor

Ik heb regelmatig sneakers in de wasmachine gedaan. Meestal met wat handdoeken erbij (anders bonkt het zo).

+ Brunette +

+ Brunette +

15-08-2012 om 16:29

Doen!

Ik neem aan dat ze niet van leer zijn? Dat zou hard kunnen worden. Maar dan nog. Heb ook weleens sneakers gewassen waar op stond dat ze niet in de wasmachine mochten. Geen enkel probleem.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-08-2012 om 21:19

Tuurlijk

En dan idd met de handdoeken mee. Niet zozeer voor het gebonkt, maar voor de wrijving. Anders klotsen ze maar wat in het rond.
Leren sneakers doe ik ook en die behandel ik daarna met leervet. De schoenen blijven prachtig.

Dendy

sofie

sofie

15-08-2012 om 21:53

Maar ...

Bedankt! Helaas wel net alle vakantie-handdoeken weggewassen. Nou ja, over een paar dagen zal de wasmand wel weer vol zijn ! Doen jullie de sneakers dan wel in een kussensloop?
En nee, ik geloof niet dat ze van leer zijn

+ Brunette +

+ Brunette +

16-08-2012 om 18:27

Welnee joh.

Ik doe ze niet in een kussensloop en ze worden toch schoon. Maar het zal best voordelen hebben. Het gebonk stoort me niet.

Oké!

Dan gaan ze morgen mee de wasmachine in met een slaapzak !

Oh oeps

had een nieuwe nick gemaakt, maar dan moet ik natuurlijk wel met de juiste inloggen

ilsepilse

ilsepilse

17-08-2012 om 14:17

Ja hoor

hier ook in een oude kussensloop en weer zo goed als nieuw ! (na het Appelsapfestival)

Gelukt!

Ze zijn schoon en weer prachtig blauw ! Bedankt voor jullie reacties

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.