Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brigitte

Brigitte

06-01-2013 om 14:48

Adres voor aanschaf gashaard

Als onze uitbouw af is hebben we ruimte voor wat we al lang willen, een gashaard! We hebben nog geen idee wat voor model het moet worden, we willen eerst veel verschillende modellen zien.
Heeft iemand ervaringen met een goede zaak in het midden van het land? Ik vind wel adressen als ik google maar ik krijg de indruk dat dat vooral kleine bedrijfjes zijn die niet zoveel keus hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

06-01-2013 om 23:01

T stokertje

Daar hebben wij 'm vorig jaar gekocht en door laten plaatsen. Ze zitten (ook) in Epe, ik weet niet of dat "midden" genoeg is? We zijn in elk geval erg tevreden. Veel keus en niet de duurste- we hebben een dru geloof ik.

Brigitte

Brigitte

08-01-2013 om 09:22

Ziet er goed uit, en zijn er meer tips?

Epe is niet echt naast de deur maar als we daar veel modellen kunnen bekijken dan is het wel een uitje waard. Dat jullie tevreden zijn is een pré.
Zijn er nog meer gashaardbezitters in midden Nederland en waar komt die van jullie vandaan?

Bennikki

Bennikki

08-01-2013 om 16:13

Haardencentrum hoevelaken

Ik herinner me opeens weer dat we onze haard hier in de showroom hebben gezien en dat we toen op internet de goedkoopste aanbieder hebben gevonden. Maar HH was zeker een aanrader om even rond te kijken. In Soest zit ook een vrij grote maar daar kreeg ik ruzie met de verkoper dus die raad ik niet aan

Brigitte

Brigitte

08-01-2013 om 17:48

Fijn!

Hoevelaken is al dichter bij en Soest nog meer. Dan vermijden we de verkoper daar gewoon )

Margaretha

Margaretha

09-01-2013 om 14:12

Ook stokertje, maar dan een houtkachel

Zou ik zeker nog een keer overwegen als ik jullie was. Goedkoper qua stoken, meer sfeer, mooiere vlammen...

Brigitte

Brigitte

09-01-2013 om 18:43

Is waar margaretha

Een echte houtkachel heeft heel veel sfeer, nog meer dan een gashaard. Maar onze keus is gebaseerd op een flink stuk zelfkennis...een echte houtkachel gaat bij ons veel minder vaak branden, alle argumenten dat het niet veel werk is ten spijt. En dat is dan ook weer jammer.
Welke hebben jullie, en bennikki welk model is voor jullie geworden?

Bennikki

Bennikki

09-01-2013 om 22:13

Deze

De dru scenic is het geworden, ik vond de milo nog mooier maar die paste niet. Natuurlijk, een echte haard ruikt lekkerder en is gezelliger etc., maar is om aan te leggen vele malen duurder. En eerlijk gezegd vinden wij deze echt heel gezellig, gemakkelijk en als hij aan staat kan de verwarming uit..
Succes!

Brigitte

Brigitte

10-01-2013 om 15:10

Mooi hoor!

Ik krijg er steeds meer zin in!
Ik ben weg van de barbas eco 1050 of de faber kolding, meer kachels dan haarden dus, dat past hier beter qua stijl en plaats. Het rookkanaal naar de schoorsteen zit hier in een hoek. Nou kun je wel direct door de gevel naar buiten maar dan moet je hem aan een buitenmuur plaatsen en daar zit de schuifpui.
Waarom zou een houthaard/kachel duurder zijn in aanleg bennikki, of bedoel je als er ook nog een schoorsteenkanaal aangelegd moet worden naar het dak?

Hier

Wij hebben net een dru trio gaskachel staan. Heerlijk! Was erg goedkoop en neemt niet al te veel ruimte in.
Alleen niet in midden nederland gekocht maar in het zuiden.

gruffalo

Margaretha

Margaretha

11-01-2013 om 19:09

Deze hebben wij

De Astroline 4CB/WB van Dovre hebben wij. Bijna een jaar en in de winter brandt hij zeker vier of vijf avonden per week. Een hele investering maar elke cent waard. En direct een aardig bedrag terug van Essent wegens een laag verbruik van gas.

groet, Margaretha

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.