Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marit

Marit

26-11-2020 om 22:14

Adventskalender cadeautjes

Mijn dochter heeft voor mijn moeder als sinterklaascadeau een zelfgemaakte adventskalender bedacht. Dit zijn kleine doosjes geworden, elke dag mag er 1 open. Nu hebben we al een aantal dingen bedacht om er in te doen, maar we hebben ook nog wat te gaan. Het gaat dus om kleine dingen, zowel qua grootte als qua bedrag (we doen dit samen, dus dochter hoeft de cadeautjes niet te betalen).

Wie helpt met ideeën?

Bedankt alvast namens Marit en dochter

Wilgenkatje

Wilgenkatje

26-11-2020 om 22:42

Hoe klein zijn de doosjes ?

Dan kunnen we beter meedenken.

Marit

Marit

26-11-2020 om 22:52

5x5

Ik gok op 5x 5 cm. Mss 6x6 We hadden al zeepjes bedacht, paar theezakjes, kleine chocolaatjes, kerstdecoratie voor in de boom. Dat soort dingen.

Marit

Yaron

Yaron

26-11-2020 om 23:11

Ideeën

Armbandje, oorbellen, kaartje met een lieve, persoonlijke tekst, fotootje, sleutelhanger, bon voor bijvoorbeeld een high tea samen.

Ik heb m ook gekocht

Kaarsjes of theelichtjemet en zonder geur, kleine hangertjes voor in de kerstboom, heel strak opgerolde handschoen zit er zelfs in, sleutelhanger,foto, lievelingssnoepjes,

Ik vond t best lastig omdat ik al wat gekocht had wat ik er graag bij wilde doen,( iniemini kerstboom voor op dr kamer)
. Ik heb er ook briefjes in gedaan met verwijzingen naar kleine kadootjes die dan ergens anders zijn.

Misschien :

Badparel(s), ring, theelichtje, verpakte koekje(s), mooi zakdoekje, dun sjaaltje, mini make-up of verzorgingsproduct

Dymphne

Dymphne

27-11-2020 om 08:15

De eerste is helemaal van deze tijd.

Een vrolijk mondkapje ( evt in die van 1 december stoppen), zakje cacao, dropjes, broche, klein opvouwbaar tasje, klein flesje parfum, bescherm engeltje, van die hele kleine flesjes waar je een briefje in kan doen, lippgloss.

Paddington

Paddington

27-11-2020 om 08:36

Misschien

iets van een klein zakje met oudhollands snoep.
Voor mijn dochter heb ik ook een klein potje met nutella gekocht. Er zijn ook van die kleine dingetjes jam en hagelslag enzo.

Dymphne

Dymphne

27-11-2020 om 09:10

Nog een paar ideeën.

Toen ik terug reed van dochter naar school brengen bedacht ik er nog een paar. Een vijfde staatslot en die dan bij 10 december stoppen, een snoep harje met iets liefs erop, een (hartje)ballon en eventueel kan je die eerst met een pomp opblazen een tekst erop zetten en dan weer leeg laten lopen, als ze van make up houdt een doosje oogschaduw, op een mooi papier een leuk/favoriet recept schrijven, een kraslot, mooi blad van een boom drogen.

specht

specht

27-11-2020 om 10:17

Activiteit

briefje met een activiteit die dochter samen met je moeder kan doen.
Bijvoorbeeld dochter maakt een high tea, samen een fotoboek maken met foto’s van haar en oma.

Monique

Monique

27-11-2020 om 18:59

Geweldig

Idee zijn zelfgemaakte afgebrand kalender!
Die schrijf ik op voor volgend jaar om te maken!

Wilgenkatje

Wilgenkatje

27-11-2020 om 21:53

Zelfgemaakte afgebrand kalender ?

Je maakt me nieuwsgierig 😂

Marit

Marit

30-11-2020 om 22:19

Lol

Dat zal wel adventskalender zijn 😂. Hier druk bezig, heb echt wat gehad aan jullie ideeën. Zal later meer posten maar lig nu plat met rugpijn.

Marit

Monique

Monique

30-11-2020 om 23:30

Wilgenkatje

Aaargh die auto correctie op m'n mobiel maakt er af en toe een zooitje van😅

Marit

Marit

05-12-2020 om 18:23

Hit

Nou het cadeau was een hit. We hebben hem gevuld met chocolaatjes, zeepje, kaarsjes, handschoenen, kerstmondkapje, lieve kaartjes, kerstdecoratie, knutseldingetjes, creme enz. Mn moeder was eeg verrast en dat zal de komende dagen nog wel blijven 😀

Dank voor het meedenken, is zeer gewaardeerd!

Marit

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.