Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Advies kleur slaapkamer

ik wilde onze nieuwe slaapkamer zwart/wit/grijs,antraciet schilderen,en de rest ook in die kleuren doen.
nu kunnen wij via MP een prachtig ledikant met elektrisch verstelbare bodems kopen voor een prikje.
Alleen de kleuren van het ledikant zijn roomwit met (grenen)houtkleur.Vind ik wel heel mooi ,maar heb totaal geen inspiratie over welke kleuren we nu de wanden en de accesoires kunnen doen?Iemand leuke tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

07-09-2010 om 16:42

Roomwit met grenen

dan zou ik kiezen voor meer bruin/grijs voor een wand, en verder roomwitte wanden of witte wanden en roomwitte deuren kozijnen en gordijnen. De vloer zou ik hout/laminaat/ of warm bruingrijs tapijt. En als accenten mooi rood/oranje beddegoed, schilderij aan de wand in die kleuren rood/oranje.
Maar ja het is nogal smaakgevoelig. In ieder geval zou ik zelf niet zo snel kiezen voor zwart/wit omdat dat vrij snel hard wordt.

Rieke

Rieke

07-09-2010 om 18:51

Pelle

lol, had ik nog niet eens aan gedacht. maar mijn voorstel is meer mijn eigen smaak....

sus-anne

sus-anne

07-09-2010 om 21:18 Topicstarter

Rood,oranje

het grenen verven? dat zou wel kunnen denk ik.in welke kleur dan?
maar rood /oranje vind ik ook wel mooie kleuren.
al vraag ik me af of het niet te druk is voor een slaapkamer?
nog meer tips zijn welkom.

sus-anne

sus-anne

11-09-2010 om 20:42 Topicstarter

Het is geworden

we zijn er uit,de grenen delen van het bed (bovenkant nachtkastjes en randjes om het bed heen)worden grijs/bruin geschilderd.
verder hebben we gekozen voor de kleuren: Grijs roomwit bruin/grijs taupe bruin en grijs.
veel rustige warme kleuren.
bedankt voor de tips.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.