Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nuevenanno

nuevenanno

14-05-2012 om 20:14

Advies nodig voor gesprek met buren

Moet even mijn frustratie van me af typen: gaat over onze achterburen. Ze hebben een inpandige douche. Na een douchebeurt gaat de ventilatie op volle strekte aan en daar blijft ie vervolgens uren op staan. Het is een bungalow en de afzuiging staat boven op het dak aan de achterkant, vlak bij onze tuin dus. Ik kan het niet helpen, ik vind het een bere irritant geluid. Ik snap uiteraard dat je je badkamer wil ventileren maar dat hoeft toch geen uren te duren? Regelmatig gebeurt het dat de vantilatie s ochtends aan gaat, zij de hele dag weggaan en dat ie dus pas s avonds weer uit gaat. Vandaag eindelijk een mooie dag en ja hoor ding staat weer de hele dag aan. Aaggghhh. Vorige jaar zomer zijn we bij ze langs geweest . Ze zouden er rekening mee houden kregen we als antwoord. Ik hoopte toen echt dat het minder zou worden maar eigenlijk is er niets veranderd. Wat nu te doen? We willen er opieuw langs om eea te bepreken maar wat is de beste aanpak? Hoe zit het eienlijk met dat ventileren, de vorige bewoners hadden het ding amper aan en al helemaal nooit op de hoogte stand? Thnx ( jakkes wil me hier eigenlijk helemaal niet druk om maken, zonde van de mooie dag, maar ik kan me niet afsluiten voor het geluid en het werkt me dus echt om mijn zenuwen..)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Timer

Er zijn diverse (zeer betaalbare) ventilatoren voor "natte"ruimtes, die een timer hebben. Deze gaan dus na een x tijd uit!

Er zijn ook ventilatoren die een sensor hebben op luchtvochtigheid. Deze gaan dus uit wanneer deze zijn werk goed heeft gedaan!

Timer inderdaad

Onze badkamer ventilatie zit op de lichtschakelaar. Als je het licht aan doet gaat de ventilatie ook aan, doe je het weer uit blijft de ventilatie nog een kwartier door draaien en slaat dan automatisch af. Misschien een tip voor je buren?

Fleur Mas

Fleur Mas

14-05-2012 om 23:07

Uitnodigen

om het irritante geluid zelfs eens aan te komen horen,meestal heeft dat meer effect om het zelf te ondervinden,dan dat het even wordt gezegd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.