Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ilsepilse

ilsepilse

07-04-2011 om 10:43

Aeg wasmachine kapot, nieuwe...

Net is de monteur langs geweest, trommel stuk en kosten wel meer dan 300 euro dus beter een nieuwe, we hebben nu een krap budget maar wel 2 intensief sportende jongens dus ook veel was (iedere dag wel). Welke zijn goed en gaan langere tijd mee??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-04-2011 om 11:10

Hoover

Ik heb sinds een half jaar een Hoover. Omdat er hier ook veel gesport wordt en ik eigenlijk alleen in het weekend tijd heb om te wassen heb ik een wasmachine gekocht met een belading tot 10 kg. Ideaal! Ik heb geen ervaring met levensduur, maar het wasresultaat is aanzienlijk beter dan mijn vorige (ook een AEG).
Ik weet niet of je over eigen vervoer beschikt maar in S zit een zaak die koopt restpartijen en licht beschadigde wasmachines op. Dan heb je gewoon een nieuwe wasmachine maar wel voor een prima prijs. En ze verkopen er ook tweede handsmachines. Misschien de moeite waard om daar eens te kijken. Ze adverteren op marktplaats. Als je daar zoekt op wasmachine en minder dan 15 kilometer van jouw postcode dan kom je ongetwijfeld bij hun uit.

ilsepilse

ilsepilse

07-04-2011 om 14:53

Asko?

Iemand ervaring met Asko ? de monteur die de wasmachine kwam maken zei dat deze heel goed is voor intensief gebruik...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.