Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

09-07-2011 om 16:24

Afbeelding op shirt strijken

Mijn dochter heeft bij de Hema speciale vellen papier gekocht waarmee je plaatjes op textiel kunt strijken. Je moet de afbeelding printen, even laten drogen, en dan op het shirt strijken. Ik vind dat een spannende onderneming en ik wil graag dat het in een keer goed gaat (we hebben maar 1 shirt). Hebben jullie nog tips en trucs om het niet te laten mislukken?
(Ik heb er nog op aangedrongen dat ze gewoon een T-shirt met foto zou bestellen, maar dat duurt 10 werkdagen en vrijdag gaat ze op vakantie).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

09-07-2011 om 18:54

Printen in spiegelbeeld

Vergeet niet in spiegelbeeld te printen, zeker als er een tekst bij staat.
Als je dat niet doet, is juist de gestreken print in spiegelbeeld.
Knip de print in ronde hoeken zodat je geen scherpe hoekjes krijgt die sneller losraken.

Lichte kleuren in de print zijn slecht zichtbaar op een shirt. Dus neem bij voorkeur een licht shirt.

Na koud worden van het shirt met print, strijk is meestal nog een keer.

Merel

Merel

09-07-2011 om 19:08

Gewassen shirt

Doe het niet op een gloednieuw shirt, daar zit nog een soort 'laagje' op waardoor het niet pakt. Het shirt moet een keer gewassen zijn.
En let erop de print is transparant, dus op wit wordt het zoals je bedoelde, maar op geel schijnt geel er dus doorheen, op donkere kleuren zie je bijna niets.

Kate

Kate

09-07-2011 om 20:09

Mocht het onverhoopts mislukken

bestel dan een shirt met foto bij www.eemspc.nl en ik zorg ervoor dat je shirt dinsdag of woensdag in je brievenbus ligt

Vic

Vic

09-07-2011 om 21:53

Kate

Oei, dat mag eigenlijk niet, reclame Bedankt voor je aanbod, maar het is gelukt. Was wel heel spannend. Ik ben benieuwd hoe het plaatje houdt met wassen e.d.
Inge en Merel ook bedankt. Ik heb het shirt eerst gewassen en dochter heeft het bijna droog gekeken

Kate

Kate

11-07-2011 om 16:17

Vic

Fijn dat je shirt gelukt is! En ik weet dat reclame eigenlijk niet mag maar ach, er mag wel meer niet en ik had je graag uit de brand geholpen als het nodig was geweest

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.