Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Afscheidskado ivm emigratie

Een gezin uit onze buurt gaat emigreren naar Dubai. Mijn dochter van 7 vindt het erg verdrietig dat ze haar vriendinnetje moet gaan missen. Ze speelt ook vaak met de 2 andere zusjes uit het gezin.
Nu organiseren ze een afscheidsfeest,...heeft iemand van jullie een leuk idee voor een afscheidskado?

alvast bedankt voor het meedenken !
grtz
Lucette

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iets met foto's

Mijn zwager is ooit ook geëmigreerd en bij hem was het mooiste cadeau een boek vol foto's van vrienden met leuke teksten erbij. Iets anders met foto's lijkt mij sowieso leuk en waardevol.

soepstengel

soepstengel

11-06-2010 om 20:21

Ik dacht

eigenlijk dacht ik meteen aan een goedkoop webcammetje?
Kan dat?

Inge M

Inge M

11-06-2010 om 22:45

Fotoboekje is helemaal goed

Allerlei foto's van de vriendinnen, situaties op school of vereniging, sfeerbeelden van dorp/stad/centrum, huis van vrienden en kind zelf.
Vergeet niet een lang houdbaar email adres erbij te doen, dat ze altijd kunnen gebruiken.

Leuke kaartjs van kind met email en foto zijn ook altijd goed. Die kan kind als visitekaartje weggeven aan iedereen die op dezelfde plek blijft.

mirreke

mirreke

12-06-2010 om 15:31

Idd iets met foto's

Een fotoboek met foto's uit de buurt uit het dagelijks leven van de vriendinnetjes en je dochter. Vraag ook of je op school foto's mag maken van de meiden samen.
En dan zou ik er een stel uitprinten, maar ik zou ze ook zeker allemaal digitaal meegeven. Kunnen ze als screensaver of in zo'n digitaal fotolijstje worden gedaan.

Zelf geemigreerd

en dochter kreeg een klassenboekje en wij een vriendenboekje en ik op m'n werk een collega-boekje.
Foto's erbij, van de personen zelf, van je dochter met haar vriendinnetje (hoop dat je die een aantal hebt), verhaaltje erbij, leuke herinneringen erbij schrijven, opsieren door je dochter met krullen en tekeningen.
Dát is een persoonlijke herinnering waar wij elke keer met plezier in terugkijken als we het boek (in de boekenkast) weer tegenkomen!

koentje

koentje

13-06-2010 om 13:47

Laat

een puzzel maken van een leuke foto!!

bertje1

bertje1

13-06-2010 om 20:53

Kalender met foto's

kun je bij elke maand leuke foto (omgeving, kinderen, het huis, de school, etc). en heb je meteeen een goede smoes om de verjaardagen van iedereen er op te zetten!
pf. hele stap hoor..dubai..

Lucette

Lucette

13-06-2010 om 21:51 Topicstarter

Leuk & bedankt

bedankt voor jullie reacties. Ik ga voor de verjaardagskalender, goed idee om idd foto's van het oude huis/school etc. erbij te zetten.

grtz
Lucette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.