Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

16-12-2016 om 23:06

Afspreekpunt rondom Amersfoort/Zwolle

In de kerstvakantie krijgen we een logeetje. Ze woont in Groningen. Zelf wonen we in omgeving Leiden. Ze is eerder via Europa Kinderhulp bij ons geweest, maar nu spreken we zelf met haar af. Haar moeder vindt het geen probleem om haar halverwege te brengen, wat ons natuurlijk heel veel reistijd en geld scheelt. Maar nu vraag ik me af, wat is nu een handige plek om af te spreken?? Het zal ergens tussen Amersfoort en Zwolle zijn denk ik, maar wat is handig?

Hardenees

Hardenees

16-12-2016 om 23:12

AC ' t Harde

AC ' t Harde ligt net van de snelweg af. Groot parkeerterrein erbij.

Triva

Triva

16-12-2016 om 23:25

hmm

Weet je zeker dat het niet ergens bij lelystad moet zijn?

Teuntje

Teuntje

17-12-2016 om 09:02

Kan allebei

Mijn routeplanner geeft van stad Leiden naar stad Groningen ook via Lelystad. Maar ik kan me voorstellen dat je vanuit het zuidoosten van de provincie Groningen (ze woont in Groningen, dat kan stad maar ook provincie zijn) voor de route over Zwolle kiest.

Tango

Tango

17-12-2016 om 15:35

Lelystad?

Via Lelystad rijden wij nooit die kant op. We wonen dan ook niet in Leiden, maar iets meer richting Utrecht zeg maar.
AC 't Harde klinkt goed. Wel fijn als we op die plek even de benen kunnen strekken en wat kunnen eten of drinken, voordat we weer de auto ingaan. Moet je er de snelweg voor af of ligt het zo dat je er weer meteen op kan rijden? En is het vanaf beide kanten goed te bereiken?

Teuntje

Teuntje

17-12-2016 om 16:30

Laat er eens wat routeplanners op los

De meeste routeplanners geven als eerste optie voor Leiden-Groningen over Lelystad via Amsterdam. En bij Utrecht-Groningen ook als eerste optie over Lelystad, via Hilversum. Dus. Rijdt heerlijk rustig door de polder. Maar over Zwolle kan ook hoor.

Triva

Triva

17-12-2016 om 16:36

precies

Zet het eerst eens in de routeplanner want het grootste deel van de provincie Groningen gaat vlotter via Lelystad.

Lucy

Lucy

17-12-2016 om 16:36

Trein?

Eens per uur in er een r eed chtstreekse trein tussen Groningen en Leiden. Ik dat een optie?

Hardenees

Hardenees

17-12-2016 om 18:47

Goed bereikbaar

Goed bereikbaar van beide kanten. Je moet er de snelweg voor af. Het ligt naast oprit richting Amersfoort. En pal tegenover afrit vanaf Zwolle.

Ben er alleen zelf nog nooit geweest om te eten/ koffie te drinken dus weet niet of het heel erg goed is.

Tango

Tango

17-12-2016 om 20:14

Lelystad

Heb nu maar eens gekeken en inderdaad is via Lelystad sneller. Ik rijd eigenlijk nooit naar Groningen, wel Drenthe en dan maakt het volgens mij niet uit. Iemand een suggestie voor een afspreekplek bij Lelystad dan? Of zal ik nu een nieuw draadje moeten openen?
Trein wordt het niet. De kinderen willen graag mee ophalen en dat wordt me veel te prijzig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.