Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Iene

Iene

16-03-2016 om 15:43

Afspreken op Amsterdam Sloterdijk

Twee vragen:

Kan je vlakbij Amsterdam Sloterdijk gratis parkeren?

Als iemand met de metro naar Amsterdam Sloterdijk komt en de andere met de auto om diegene op te pikken, op welke plek (bijv. voor ....(bepaalde winkel of fastfoodketen?)) kan je dan praktisch afspreken, zodat ze hem beiden makkelijk kunnen vinden/bereiken? Beiden zijn dus niet daar bekend.

Elfje65

Elfje65

16-03-2016 om 20:44

Op P&R

Van Sloterdijk. Daarna voordelig met ov naar A'dam.

Elfje65

Elfje65

16-03-2016 om 20:46

Sorry

Moest gratis zijn.

Iene

Iene

16-03-2016 om 22:31

Elfje

Dank voor je reactie.

Ze moeten niet naar Amsterdam .

Maar bedoel je dat de P&R daar gratis is?

Maar is dat handig voor degene die uit de metro (of trein) komt?

Als ik op een station afspreek, spreek ik meestal op een bepaalde plek af, zodat je elkaar vindt. P&R lijkt me wat vaag/groot.

volgens mij niet

Je kan even op de site van de gemeente Amsterdam kijken om te zien of er in de buurt van Sloterdijk gratis geparkeerd kan worden, maar vermoedelijk kan dat niet. De P+R is in elk geval niet gratis, wel voordelig voor wie de stad in wil, maar dat is dus niet waar het jou om gaat.

Moet je iemand met de auto oppikken? Dan kan je het waarschijnlijk het beste zo timen dat diegene die uit de trein/metro komt even wacht en jij langsrijdt. Ik reis regelmatig via Sloterdijk maar altijd van metro naar trein, ik kom zelden dat station uit.

Let wel op: sommige treinen bij Sloterdijk vertrekken vanaf een apart gelegen perron, op enige afstand van het hoofdgebouw. Hou dat in de gaten bij het afspreken. Op de site van de NS is een plattegrond van het station te vinden. Mogelijk staan daar ook de parkeervoorzieningen op.

Groeten,

Temet

Starbuckcafé

Links van het stationsplei/Orlyplein is een Starbuckscafé. Degene die met de metro komt, loopt dus op het plein naar rechts, naar de ingang van Starbuck. Degene in de auto wacht in de auto op een laden/los plaats, maar met zicht van de ingang van Starbuck..

Iene

Iene

18-03-2016 om 21:35

Flanagan

Dat klinkt goed! Ga ik doorgeven. Bedankt! (ook de anderen voor het meedenken)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.