Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rieke

Rieke

22-08-2010 om 18:19

Afval emmer

Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe pedaalemmer en ik wil graag een wesco. Maar welke? Zelf heb ik de Wesco Wasteman Kick op het oog om zijn mooie vormgeving. Zijn hier ervaringsdeskundigen die ook deze hebben?? Is de opening groot genoeg bv en welke zakken moeten erin of zijn dat alleen speciale. En is 50 liter te groot? Gaat ie stinken als er teveel inzit? Bij ons staat de vuinisemmer trouwens in de bijkeuken, direct naast de deur van keuken naar bijkeuken. Ik heb een klein metalen bakje op het aanrecht staan voor theezakjes ed. klein afval.
groeten, Rieke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wesco

ik heb na lang nagedacht te hebben een kickmaster xl gekocht. In ieder geval het ding was de grootste die ik kon krijgen en heeft van die metalen schalen die aan de bovenkant open gaan. Bevalt uitstekend, ik doe er gewoon komo zakken in.

nadeel is dat je de boel niet aan kan drukken dan krijg je

Mandarijntje

heeft op enter gedrukt

nadeel is dat je de boel niet kan aandrukken want dan krijg je de volle zak er niet normaal uit.

margje van dijk

margje van dijk

23-08-2010 om 12:07

Twee

Wij hebben de Wesco Towerkick voor het "overige" (niet-groene) afval. Die bevalt ons ook erg goed. Het enige punt is (net als bij Manda) dat je de vuilniszak niet vol moet proppen, anders krijg je hem er niet meer uit. Maar verder: prima. Wij doen er ook gewone grijze vuilniszakken in.

Ook hebben we de Wesco Baseboy, kleinste versie (8 liter) voor het groene afval. Dat is met opzet een piepkleintje, omdat het groene afval eerder gaat stinken. Daarin doe ik zo'n biologisch afbreekbaar plastic zakje van de AH wat na 2 weken gaat degenereren, en dat legen we dus regelmatig met zakje en al in de groenbak. (Tegenwoordig trouwens in de compostbak, hoewel ik het zakje zelf dan toch weer in de groenbak gooi).

Ze zijn mooi en ze zijn degelijk.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.