Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

24-09-2010 om 16:45

Afvalbakje

In de keuken heben we 2 Koziol afvalbakjes staan, voor gewoon en voor groenafval, ik wil er een bij voor klein plastic. Ook denk ik er over om de grote variant te kopen als wasmand. Wie weet waar ik dit merk kan kopen (Almere/Gooi)? Via internetsites zijn ze te bestellen, maar ik wil de kleuren even in het echt zien.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nijhof in baarn?

Even doorrijden op de A1, maar die hebben alles wat te duur en te mooi is (geintje, Koziol staat bij mij niet op de zwarte lijst hoor).

Toen het zo veel te duur was daar zijn we maar gaan wandelen op Kasteel Groeneveld.

reina

reina

25-09-2010 om 08:26

Rodebeuk

Daar dacht ik zelf ook gelijk aan (ik vind het een heerlijke winkel om rond te lopen, kopen heel soms....), maar op hun site staat het merk nergens vermeld. Ik zag bij Nijhof prachtige spreien uit India, mijn dochter kocht er een, nog beter afgewerkt zelfs, toen we in India waren voor €15,-, bij Nijhof kosten ze rond de €300! (en ik ben bang dat de winst niet bij de makers in India terechtkomt....)

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-09-2010 om 11:57

ik weet zeker dat ze bij Nijhof Koziol verkopen. Ik heb de tandenborstelhoudertjes

reina

reina

25-09-2010 om 14:26

Roosje

dit had ik eerder moeten lezen net heel Hilversum afgezocht, voor niks en besloten niet door te rijden naar Baarn omdat het ws toch zonde van de tijd was , nou, ja, komt dan wel een keer.

Reina (o.t.)

Dan hebben we nog achter elkaar aan gereden want door de werkzaamheden moesten wij heen en terug naar mijn moeder het hele centrum van H'sum door ;-( .. hadden we toch maar de trein genomen... achteraf dan he... jij succes met je Koziol zoektocht.. hebben ze trouwens geen lijst met detailhandeladressen op de eigen website?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

26-09-2010 om 11:57

Reina

Nijhof is toch nooit zonde van je tijd? Zonde van je geld, dat dan weer wel

reina

reina

26-09-2010 om 16:27

Roosje

Als je tijd zat hebt , maar als je, zoals wij bezig bent in en om huis en daar alleen het weekend voor hebt, is een ritje Nijhof voor de gezelligheid niet zo logisch

Roosje Katoen

Roosje Katoen

27-09-2010 om 12:00

Ach ja

Die afvalbakjes lopen vast niet weg

reina

reina

27-09-2010 om 21:05

Roosje

Ik ben gegaan voor de luie variatie: internet, ik hoop dat de kleur niet tegenvalt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.