Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

11-06-2009 om 21:43

Afvoeren 'puin'wat kost dat?

In ons oude huis lagen nog 2 zware betonplaten die eigenlijk ooit een soort bodemplaten in de tuin waren. Een zo n plaat weegt denk ik ruim 100 kilo denk ik. We zouden dit nog moeten afvoeren maar nwe bewoners zijn enorm aan het slopen en wij hebben kunnen afspreken dat zij het afvoeren (er staan grote containers voor de deur) en dat wij een redelijk bedrag naar eigen inzicht betalen.
Ik heb werkelijk geen idee!
Wat is een redelijk bedrag? het is zwaar maar neemt verder geen ruimte in....
dank voor de suggesties

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-06-2009 om 22:08

99 euro per m3

althans je koopt voor dat bedrag een kuubszak bij de bouwmarkt en mag die helemaal volstoppen met puin. Kop d'r op is ook helemaal geen probleem.

Per kuub wordt het goedkoper met zo'n container.
Dus ik zou denken aan 25 -50 euro.

ayla

ayla

12-06-2009 om 09:34

Hier

wij hebben ivm nieuwe tuin pas containers besteld en wij betaalden voor een kleintje van 2,5 kuub 65 euro en voor een grote van 6 kuub 125 euro. Hier mag dan wel alleen puin in.

lotm®

lotm®

12-06-2009 om 17:33

Achterhaal wat buren voor container betalen

Goedemiddag,

Afval is handel, dus de prijzen lopen sterk uiteen.Zo betaal ik per container van 8m3 405 euro. We vullen deze containers tot ver boven de rand, dus er gaat minstens 12m3 in. Omdat er gemengd afval in gaat is het zo duur.

Ik zou via de leverancier van de container (meestal staan naam en telefoonnummer op de container) achterhalen wat een dergelijke container kost en, naar rato, bijdragen.

Twee platen van buren in de container zou ik overigens niet echt een probleem vinden (wij betalen immers per m3 en niet per kilo). Zet ze rechtop tegen de zijkanten van de container en ze maken het alleen maar gemakkelijker om er een schepje bovenop te doen.

Met vriendelijke groet,

Lydia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.