Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Veer

Veer

28-09-2020 om 16:15

Alternatief feestje dit weekend

Het lijkt erop dat zelfs het hele kleine feestje dat we voor onze dochter die 18 wordt in petto hadden niet door kan gaan door maatregelen die mogelijk aangescherpt gaan worden.

Met een select gezelschap naar een restaurant gaat misschien niet door. De paar vriendinnen die uitgenodigd waren.... dat doen we misschien ook maar niet.

Ik weet dat er écht belangrijkere dingen zijn, maar toch, ik wil mijn dochter graag een leuke verjaardag geven. Mogelijk zijn er mensen met ervaringen van tijdens de lock-down? Wie heeft er ideeën om het toch leuk te vieren, bij voorkeur mét anderen?

Pooh Bear

Pooh Bear

28-09-2020 om 16:21

In 2 x

Bv alleen met het gezin met haar uit eten en een dag Later zou ze 3 vriendinnen kunnen laten komen als de rest van het gezin weg gaat.
Anders zou er alleen buiten iets mogen denk ik.

evenzo

evenzo

28-09-2020 om 16:47

retro party

Volgens mij mag er nog best veel. Of heb je het idee dat men zich er niet prettig bijvoelt? Anders gaat ze bv bowlen met een stel. Hier zijn ze altijd wel in voor medewerking en gaat de disco met lang zal ze leven hard aan

Ook zijn er misschien wel restaurants te vinden met een apart zaaltje. Ik ga komend weekend eten met 8 vriendinnen aan een zeer grote tafel in zo'n apart zaaltje. Ik heb nog niet gelezen of gehoord dat zoiets niet mag straks

Of je zou een drive inn verjaardag kunnen organiseren?
Iedereen rijdt langs op bepaald tijdstip met versierde auto (Zag ik hier in de lock down 2 x).

Het is niet leuk allemaal . Hopelijk zal ze straks toch terugkijken op een bijzondere verjaardag

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-09-2020 om 17:46

Even maandje wachten

Kan je niet gewoon in gezinsverband het gezellig maken en over de grote festiviteiten over een maand gaan nadenken? Dan is weer veel duidelijker hoe de vlag er dan bijhangt.

Ik zag ergens een online verjaardag. Overal werden taartjes en flesjes wijn afgeleverd en die werden dan tijdens een online meeting gezellig opgegeten en gedronken.

Wat vindt je dochter er zelf van?

Samen film kijken

https://dongen.nieuws.nl/nieuws/20200328/zo-kun-je-op-afstand-samen-film-kijken/

Het kan al met Netflix. Samen film kijken.
Je laat wat bezorgen bij de vriendinnen om tussendoor te eten en te drinken en dan samen kijken.

Ik zou het goede voorbeeld geven het kan echt even niet. En je zoekt alternatieven die je nog lang kunt volhouden.

Als ze het leuk vinden kun je ook eenmalig een gezamenlijke bootcamp buiten regelen. Met na afloop een warm hapje te picknicken buiten op een (overdekt) terras.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.