Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lizelot

Lizelot

06-12-2013 om 12:07

Alternatief voor Shabbies

Voor de winter ben ik op zoek naar elegante bont gevoerde laarzen vooral om te gebruiken om naar mijn werk te fietsen. Nu lopen er al een aantal collega's rond op Shabbies (halfhoog bontgevoerd), dus zou ik liever iets anders kopen. Het moeten redelijk representatieve maar ook warme halfhoge laarzen zijn en zeker geen UGGS. Wie weet een alternatief voor de Shabbies?

blackstone

Blackstone heeft mn dochter en die zijn heel warm, ook in laarsmodellen. ( schijnen zonder sokken nog warmer te zijn maar dat heeft ze nog niet geprobeerd)
Ik heb een paar Rieker halfhoog en ook met overal bont( ook op de zool) en die zijn ook lekker warm.

Lizelot

Lizelot

07-12-2013 om 20:32

Hakken

Voor mij is de charme van Shabbies dat ze en een vacht hebben en een hak. Na een lange dag shoppen heb ik uiteindelijk alleen UGGS met een sleehak gevonden als alternatief; echt lelijk in het kwadraad
Bedankt voor het meedenken. En als iemand nog bontgevoerde laarzen weet met een hak, dan houd ik mij van harte aanbevolen!

op zalando

kun je allerlei zoektermen in typen waaronder de voering "wol" etc. Dan kun je allerlei soorten laarzen zien en kijken of het model je aanspreekt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.