Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

25-10-2008 om 17:32

Amsterdam morgen, parkeren?

Morgen moet ik naar Amsterdam, ergens bij de Oude Indische Buurt/Overdiemen. Daarna willen wij met het gezin even toeristje spelen in Amsterdam. We komen met de auto maar wat is het slimste om daarna de auto te parkeren als wij even op de dam willen staan?
Ik houd mij natuurlijk ook aanbevolen voor een tip om in een uurtje of twee te kunnen doen met kinderen van 9 en 11.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon op een pr terrein

parkeren kost dan 6 euro, en dan krijg je 5
gratis tickets om naar de stad te gaan voor heen en terug, je mag ook nog een keer overstappen.
wij hebben dat van de week ook nog gedaan, ideaal hoor.
google er maar een op , groetjes melanie

P+r

Melanie heeft helemaal gelijk. Al zou je ook kunnen proberen om in de Indische buurt zelf te parkeren, op zondag is dat gratis, en in de buurt van het Muiderpoortstation is vaak wel plaats, dan met de trein naar CS.

Als je maar twee uurtjes de tijd hebt kan je gewoon wat rondlopen (winkels zijn open) en een rondvaart is ook best wel leuk . Je kan ook naar Madam Tussauds, maar zelf vind ik dat eigenlijk gruwelijk duur.
De hoek rond het Begijnhof/Amsterdams Historisch Museum is ook leuk om rond te lopen, maar ik weet niet of dat aan je kinderen besteed is. Dat museum zelf is overigens ook de moeite waard.

Veel plezier

Temet

Vera*

Vera*

26-10-2008 om 20:47

Leuk maar nat

Man en kinderen hebben mij gebracht naar de fotostudio en zijn daarna vertrokken naar het vlakbij gelegen p+r terrein. Ze zijn naar Nemo gegaan en toen de foto's plus interview klaar waren ben ik er nog even blijven zitten kletsen, de drukte van Nemo trok mij niet zo. Daarna afgesproken bij het Centraal Station waarna we nog even nat geworden zijn bij ons wandelingetje door Amsterdam. Zoon heeft op de Dam gestaan en heeft ook zijn visitekaartje achtergelaten: zijn bril ligt nu in de gracht (ggrrrr).
In de auto droge kleren aangetrokken en konden we op weg naar huis aansluiten in de file.

Puck2

Puck2

27-10-2008 om 20:47

Vera, vertel

fotoshoot? interview? In welk glamourblad mogen we jou straks bewonderen?

Vera*

Vera*

27-10-2008 om 20:56

Beauty plus

als je me kent kun je me niet missen. Mijn kop komt er als het goed is paginagroot in....

Puck2

Puck2

28-10-2008 om 08:28

Goh, die vera toch, fotomodel

Ik ken het blad in zijn geheel niet, maar ga eens kijken. Waneer komt het uit en is het gewoon bij de supermarkt e.d. te verkrijgen? Ik ben heel benieuwd.... Jouw "hoofd" kennende zal het vast een hele mooie en bijzondere foto zijn geworden.

Ik ga ook kijken

Het hele blad is mij ook onbekend, maar ik ga zeker kijken of ik het kan vinden. Spijtig van het dure visitekaartje van je zoon... Maar wauw, fotosessie en interview, toe maar. Het lijkt me een hele ervaring.

Vera*

Vera*

28-10-2008 om 12:54

December

In december komt de nieuwe uit.

Puck2

Puck2

28-10-2008 om 13:17

Hou het in de gaten

Oke, ik hou het in de gaten en ben heel nieuwsgierig geworden. Ik heb even gegoogeld en het blad gevonden en kan jou daar werkelijk niet aan koppelen eerlijk gezegd. Verjongskuur of cosmetische chirurgie heb jij helemaal niet nodig volgens mij dus ben zeer benieuwd...

Vera*

Vera*

28-10-2008 om 15:58

Puck

Wat verjongingskuur betreft, de fotografe en de visagiste stonden allebei te kwijlen: ze vonden dat ik nog geen rimpels had en ze schatten me ook veel jonger dan dat ik ben ....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.