Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Andere, leuke kleding: waar?

Ik word een beetje sjagerijnig van overal dezelfde kleding tegenwoordig. Althans, ik kan het zelf niet meer vinden. Vroeger kocht ik zo vaak mogelijk andere kleding dan in de standaardwinkels hangt, ik vind die eenheidsworst niet zo leuk en zie er graag een beetje "anders" (niet mijn woorden) uit. Ik hou van lange jurken, zwierige kleding (geen tante Tilly-jurken) en aparte broeken. Ik kocht altijd veel tweedehands maar de laatste jaren is de klad er een beetje in gekomen, geen geld, geen tijd en geen zin. Inmiddels ben ik de standaard jeans en shirt wel echt zat en zoek me een ongeluk maar ik ken geen winkels meer en online weet ik niet waar te zoeken. Dus ik zoek websites en winkels. Amsterdam is voor mij goed te doen en online vind ik helemaal gemakkelijk. Hebben jullie tip's?

Groet, Coya

Noet

Noet

03-02-2016 om 17:11

ART

ik draag zelf veel ART fashion, en ook Cora Kemperman vind ik erg leuk.

www.art-fashion.nl

En voor de vintage look: www.verycherry.nl

40er

40er

03-02-2016 om 18:12

vintage

Ook dol op vintage jurkjes. Topvintage en large is ook wel wat te vinden.
Art is ook leuk idd!

bieb63

bieb63

03-02-2016 om 21:29

www.onlinemerkkleding.nl

Waarom het 'merk' kleding heet.... geen idee, want dat is het niet. Maar erg veel leuke bohemian (hoe schrijf je dat...?) e.d. En betaalbaar.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-02-2016 om 21:55

Undesire

Undesire.nl
Beetje alternatieve kleding. En kijk ook eens naar de zuster-websites.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-02-2016 om 22:01

Over art

Toen ik Art ontdekte heb ik m'n broer gevraagd of hij niet eens moest gaan trouwen. Kon ik een mooie jurk gaan kopen. En nu mag ik eindelijk gaan shoppen. (uhm... Ik heb trouwens te lang moeten wachten om me al die tijd in te kunnen houden.)

Elisabeth

Elisabeth

04-02-2016 om 10:09

Didi

Maar vind ik godsgruwelijk duur, maar wel leuk....

Noet

Noet

04-02-2016 om 10:54

Tijgeroog

dan moet je wel snel zijn want zo veel winkels zijn er niet meer en ook de stijl is nogal veranderd de laatste tijd.

Ik was een groot fan, maar nu lukt het al een jaar of 2 niet meer om er (behalve mijn broeken met normale zeer wijde pijpen) iets te kopen.

Tijgeroog

Tijgeroog

04-02-2016 om 10:59

Noet

Ik weet het, de lokale winkel is bij het faillissement een paar jaar terug al dicht gegaan en toen ik laatst in Utrecht was kon ik ook al niet echt slagen. Maar ik ga even de zomercollectie afwachten, wie weet wat er bij zit. Op de website zie ik nog wel wat leuke jurken staan, maar ik heb er graag wat meer kleur bij.

veel keuze

Je kunt ook eens kijken op:

http://jurkensite.nl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.