Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-10-2013 om 18:05
Nu is de zoveelste voetbal bij het spelen op straat lek gegaan. Goedkoop, duur, speciale straatvoetbal, het maakt niet uit. Bestaan er ook antilekvoetballen?
05-10-2013 om 23:25
Ik doe ook mee!
Hier gaan voetballen ook altijd lek als er op straat mee gespeeld wordt. Meestal kopen we de goedkoopste bij de speelgoedwinkel want volgens mij maakt het niet uit of je goedkope of dure neemt. Dure ballen zijn hier wel aanwezig maar mogen alleen op gras gebruikt worden.
Maar een antilekvoetbal lijkt me echt ideaal.
06-10-2013 om 11:25
autoband
http://www.nijha.nl/actueel/producten-uitgelicht/autobandenbal-verovert-straatvoetbal/
Ik denk dat die antilek niet bestaat.
06-10-2013 om 12:31
Gave bal, één maar
De verzendkosten zijn hoger dan de prijs van de bal. Een bal van nog geen €14,- ex BTW komt dan op bijna €40,- uit. Webshop only. Hmmm, eigenlijk zou je met een bestelling mee moeten liften bij een vereniging.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.