Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-12-2008 om 21:04
Bij gebrek aan huishoudelijke hulp (ontslagen wegens kredietcrisis en slecht werk) moeten we zelf gaan poetsen. Nu hebben we een discussie over hoe vaak alle tegeltjes van de badkamer (ca. 7 m2) gelapt moeten worden. Klinkt onbelangrijk maar een van ons zegt elke week en de ander om de twee maanden (en dan wekelijks alleen de tegels bij de inloopdouche en de wastafels). Hoe vaak poetsen jullie de complete badkamer?
30-12-2008 om 00:27
Xyda.
Toen ik vannacht wakker lag van mijn snurkende echtgenoot bedacht ik het me opeens dat jij het was ! Gaaf dat je er weer bij bent meis !
Enne, van mij hoef je die witte doek niet over je tegels te halen hoor
Dikke kus, M.
30-12-2008 om 09:26
Nee hoor
ik ben geen uren bezig. ik maak de voegen schoon met een tandenborstel, omdat ik vind dat het daar het beste mee schoongemaakt wordt. en helaas is het bij ons wel nodig, ivm slechte afzuiging, dus veel vocht in de badkamer die blift hangen. krijg dan zwarte stippen zeg maar. en met een grote borstel vind ik het niet optimaal. daar doe ik dan wel de tegels mee, die ik napoets met natte doek en dan droogmaak met handdoek.
nou moet ik wel toegeven dat ik een zeikerd ben qua badkamer, daarom vindt mijn moeder het ook heerlijk als ik eens in de zoveel tijd haar badkamer schoonmaak.