Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Badstof dekbedovertrekken

Weet iemand welke winkel badstof dekbedovertrekken verkoopt? Zie ze wel overal online, maar zou eerst zelf naar een winkel willen. Wil kijken of het is wat ik voor ogen heb. Is voor dochter.

Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

18-01-2013 om 14:32

Badstof?

Hoi
Nog nooit van gehoord in elk geval. Heb gelijk even "gegoogled". Hmm, nogal prijzig.
Waarom wil je die? Voor de warmte? Kun je ook Flanel nemen natuurlijk, is ook lekker zacht en warm (en een stuk goedkoper waarschijnlijk).
succes

Pham

Pham

18-01-2013 om 21:43 Topicstarter

Marie

Door die prijs wil ik eerst kijken. Mijn dochter (PDD NOS) is overgevoelig voor bepaalde dingen. En hoe raar het ook klinkt ze vind het vreselijk om onder een (katoenen) dekbedhoes te slapen. Ze trekt de dekbed uit de hoes en slaapt onder het kale dekbed. Maar die blijft dus niet schoon en moet ik regelmatig het dekbed wassen. Ooit heb ik van iemand gehoord dat die onder een badstoffen dekbedovertrek sliep. Dat lijkt een beetje op het materiaal van het dekbed dat dochter nu heeft.

Pham

Op de markt kijken

en dan stof laten voelen en evt zelf namaken?
Dan heeft ze kunnen voelen hoe het is.Of het de goede badstof is want daar zit ook veel verschil in.
Moet het perse badstof zijn of is zacht ook goed. Ik heb nml er ook een gruwelijke hekel aan( geen ASS of zo, wel erg gevoelig voor stoffen etc) Ik heb nu de satijn/katoen van de HeMA en die is echt erg zacht en soepel.
Voelt heel fijn aan.
Ik heb een velours overtrek op mn matras( erg fijna,als ie maar niet tegen de richting in ligt )
Wij hebben een plaid van de Xenos die misschien ook iets voor haar is, aan de ene kant een heel zachte velours blauw met witte sterren en aan de andere kant zachte borgachtige stof,Hij is echt hèèl zacht en soepel.

Prakje

Prakje

19-01-2013 om 09:24

Ik zou voor flanel gaan

Badstof lijkt me ook niet heel prettig voelen. Hier een man met een hoge gevoeligheid en wij hebben flanellen overtrekken en hoeslakens. Heerlijk zacht en warm

Zeeman, action, aldi verkopen regelmatig flanellen lakens, zijn ze ook niet heel duur

Alleen als het heel wam is, hoog zomer, gebruiken wij gewone lakens

anna van noniemen

anna van noniemen

19-01-2013 om 13:53

He pham

mijn zoon met autisme doet dat dus ook! Toch weer iets wat daarmee te maken heeft kennelijk...

Nicky Lohs

Nicky Lohs

19-01-2013 om 21:23

Jersey

Misschien is dat ook nog een optie. Voelt wat zachter en minder koud ook. De Hema verkoopt ze voor niet al teveel geld, dan kun je nog eens uitproberen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.