Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koentje

koentje

26-07-2012 om 13:19

Bank reinigen

Heeft iemand wel eens zijn bank(en) laten reinigen? Zo ja, werkt dat goed, worden ze echt schoon en is dat duur? Waar kun je dat laten doen en komen ze dan je bank halen, of wordt dat thuis gedaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

27-07-2012 om 16:43

Jullie

hebben zeker allemaal hele vieze banken! ☺☺

Tineke

Tineke

27-07-2012 om 17:07

Huh

Geen vieze bank, maar een (imitatie-)leren bank, dat scheelt stukken en is dus vast heel wat schonen dan die van jou )

elsje78

elsje78

27-07-2012 om 17:11

Dat niet

nog nooit laten reinigen, maar wel vaak vlekken erin gehad, dat doe ik met vanish. Ik kreeg bij de bank een reinigingspakket. Ene spul erop sprayen, waardoor de vlek er niet in trekt, ander spul om zelf te reinigen, maar dat heb ik nog nooit gebruikt...

als je het laat reinigen zou ik het daarna wel met dat spul insprayen, dat werkt echt! nu na 3 jaar en 2 kinderen verder is de werking er wel af, maar de eerste tijd werkte het super! (wel buiten doen want oh wat een lucht)

succes!

Fiorucci

Fiorucci

27-07-2012 om 18:08

Koentje

Ik heb een bank met wasbare hoezen! Volgens mijn man die werkt met meubelstoffen: Kijk eens op www.james.nl

koentje

koentje

28-07-2012 om 16:35

Oke,

dus jullie hebben afneembare banken of heel veel geld zodat je voor ieder vlekje een nieuwe bank koopt. HM.... Wij hebben inderdaad een hele vieze bank. Was eerst rood maar nu donkerrood... Een offerte van laten reiningen kwam uit op €340 voor de 2 en de 3 zitter. Vind ik wel erg veel geld hoor. Ik zal dus inderdaad eens kijken bij james.nl!

Aatje77

Aatje77

28-07-2012 om 19:24

Stoomreiniger

Wij hebben ook een stoffen bank en deze maak ik ongeveer 1 keer per jaar schoon met zo'n stoomreiniger die ik dan bij mijn schoonmoeder leen. (ziet er uit als een stofzuiger).

Je doet dan een doekje/lapje/washand om dat borstelding wat aan het uiteinde van de stang zit en gaat dan langzaam in banen over je bank. Moet je na een paar banen eens zien hoe vies het doekje is! probeer dit wel eerst uit op een stukje bank dat niet zichtbaar is want ik weet niet of alle stoffen er tegen kunnen.

Als je bank met een of ander vlekwerend middel is behandeld verwijder je dit wel door de hete stoom maar aangezien je bank zo vies is is het vlekwerende middel, als je dit er op had, toch wel al uitgewerkt

Misschien ken je iemand met een stoomreiniger waar je het ding eens van mag lenen om het te proberen?

amk

amk

28-07-2012 om 19:56

Bouwmarkt

die stoomreinigers kun je ook huren bij gamma/praxis enzo

koentje

koentje

31-07-2012 om 13:07

Goed idee

het huren van een stoomreiniger! Ik ga het proberen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.