Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Eva

Eva

08-07-2012 om 19:16

Batterij-oplader "probleem"

ik heb een batterij-oplader waar ik net 4 batterijen in heb opgeladen..... totdat ik opeens gesis hoorde!

bleek dat er 2 niet-oplaadbare batterijen inzaten, oeps, leken erg op de oplaadbare. Ik dacht al: he we hebben er 6, zijn we er 2 kwijt. Maar nee, het waren dus 4 oplaadbare en 2 niet-oplaadbare.

Maar goed, een van die 2 niet-oplaadbare is dus kapotgegaan en gaan lekken! snel eruit gehaald, in een zakje gedaan en de oplader (waar nog wat vloeistof in zat) met een tissue zo goed en kwaad als het ging schoongemaakt.

Maar mijn vraag is nu: denken jullie dat ik die oplader weer gewoon kan gebruiken - met natuurlijk gewone echt oplaadbare batterijen? ik kan het wel gewoon doen, maar als het dan mis gaat krijg ik mijn man over mij heen (die vindt toch al dat ik vaak domme dingen doe). Vandaar eerst maar even de vraag hier: wat zouden jullie doen? Gewoon weer gebruiken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gaat kapot

Je kan 'm wel eerst gebruiken, maar die gelekte vloeistof zal de contactpunten (of hoe het ook heet) vervuilen en dan geleid het slechter, ook heb je kans dat de oplaadbare batterijen erdoor aangetast worden.
Hier ook ooit gehad, per ongeluk, vreselijke vlek op de vloer ervan gekregen...
groeten albana

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-07-2012 om 16:36

Eva

Ik heb je draadje al een paar keer aangeklikt om te reageren, maar iedere keer toch maar weer niet.

Voor wat betreft je batterijenlader: mogelijk heeft Albana gelijk en mogelijk kun je de contactjes opschuren waardoor ze weer schoon worden. Ik durf het je vanuit hier niet te zeggen.

Wat ik zo opvallend vind is je afsluiting: "ik kan het wel gewoon doen, maar als het dan mis gaat krijg ik mijn man over mij heen (die vindt toch al dat ik vaak domme dingen doe)" Ik hoop dat dit een grapje is, want persoonlijk zou ik dit echt geen normale reactie vinden van mijn man. Is die oplader soms een erfstuk ofzo???

Digimum

Digimum

09-07-2012 om 17:21

Ik zou

Ik zou het aandurven om hem gewoon weer te gebruiken. Misschien gaat het goed, misschien niet. Daar kan je op maar één manier achter komen.

En wat betreft je man hoop ik maar dat je het anders bedoelt dan dat het er staat...

Brianna F

Brianna F

09-07-2012 om 19:39

Gewoon proberen

Goed schoonmaken. Ik heb het ook aan de hand gehad, alleen ontploften de batterijen bij mij. Overal van dat zwarte poeder, ook een leuke schoonmaakklus. Daarna gewoon weer gaan gebruiken.

Eva

Eva

09-07-2012 om 22:19

Bedankt

Haha, bedankt alle reacties, ik geloof dat ik het toch maar ga proberen (heb het heel goed schoongemaakt, ziet er goed uit). Hoop maar niet dat er gebeurt wat Albana beschreef.

Over mijn man: schrik niet, hoor, hij zal me niet gaan slaan of zo. Ik had de indruk dat jullie je de ergste voorstellingen maakten... Maar hij kan zich wel ergeren als ik (in zijn ogen) domme dingen doe. Beetje overdreven soms wel (vind ik), is dus inderdaad wel wat vermoeiend en heb ik niet altijd zin in, dus soms denk ik maar "wat niet weet wat niet deert".

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-07-2012 om 11:33

Dat dacht ik ook niet

Maar ik kreeg wel het idee dat hij daar heel boos om zou kunnen worden.

Maar goed, ik wil je verder geen relatieprobleem aanpraten hoor Zo belangrijk is die batterijoplader nou ook weer niet.

Ik ben echter nooit zo van het "wat niet weet wat niet deert" en ik doe ook wel eens stomme dingen. En mijn man kan dan ook weleens zijn hoofd schudden. Maar wel altijd met respect.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.