Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Slapertje

Slapertje

21-10-2018 om 19:16

Bedbodems

Wij hebben een bed van meer dan 15 jaar oud met lattenbodems die elektrisch verstelbaar zijn en nog prima functioneren. We hebben nooit nieuwe matrassen gekocht.

Nu vindt mijn man ons bed niet meer goed, en wil een nieuw bed.

Hij roept dat je bijna geen lattenbodems meer kunt krijgen. "Alles is nu boxspring".

Vraag: klopt dat? Raken ze uit?

Als ik google vind ik nog veel lattenbodems, dus het lijkt mij onzin. Maar misschien is het een trend? En misschien worden er nu echt meer box springs geadviseerd?

Ik vind een nieuw goed matras (voor hem - die van mij is prima voor mij) een betere optie. Scheelt nogal, nieuw matras of geheel nieuw bed (box spring met hoofdeinde) met matrassen. Dus ik vind het zonde van het geld.

Ben benieuwd of mensen hier ideeën of recentere ervaringen mee hebben?

40er

40er

21-10-2018 om 19:49

Lattenbodem

Als je lattenbodem nog prima is zou ik idd voor nieuwe matrassen gaan. Lattenbodems zijn nog steeds volop te koop hoor. En en boxspring hoeft echt niet beter te zijn. Vriendin heeft onlangs een nieuwe boxspring gekocht, voor €4000,- en er viel niet te slapen op de matrassen. Ze hebben een nieuwe topmatras moeten kopen, nog weer een paar honderd euro. In diezelfde tijd hebben wij nieuwe bodem en matrassen gekocht bij IKEA en dat lag direct goed, maar hadden ook nog de mogelijkheid om te ruilen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2018 om 19:53

Boxspring

Mijn man wilde jaren geleden een boxspring, want dat was zo fantastisch.
In de praktijk vind ik het een stofnest. Vooral het hoofdeinde. Maar ook wat ik aan stof onder het bed vind is echt heel erg. Even makkelijk met de stofzuiger eronderdoor gaat niet.
Dus het allerliefst koop ik een gewoon bed met een goede verstelbare lattenbodem en een fijn matras. Een bed waar ik gewoon een doek over kan halen voor het frisse en waar ik ook onder kan om schoon te maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.