Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

03-07-2020 om 14:30

Beddengoed van de Hema

Ik heb voor 100 euro aan cadeaubonnen voor de Hema gewonnen. Nu zou ik eigenlijk wel nieuw beddengoed kunnen gebruiken. In elk geval hoeslakens, maar een paar dekbedovertrekken of badhanddoeken mogen ook wel eens vernieuwd worden.

Is dat een goed idee, om dit bij de Hema te kopen? En dan maar het liefste meteen de duurste, of kunnen de goedkoopste net zo goed?

Guera

Guera

03-07-2020 om 14:38

prima

wij hebben handdoeken en beddengoed van de Hema. Helemaal prima!
Alleen neem niet de allergoedkoopste. Een grijs ruitje. Die stof is ultradun. Ik heb die wel want ideaal op vakantie want is klein pakje in de koffer en desnoods zo droog bij wassen. Maar voor regulier gebruik te dun.

Ook prima.

Eerlijk gezegd is het ongeveer het enige dat ik nog altijd bij de Hema koop.
Handdoeken vind ik echt fijn. Beddengoed toch het liefste de hotelkwaliteit.
Hoeslakens heb ik in glad katoen en blijven mooi na het wassen. Toch fijner als van de Ikea bijvoorbeeld.
Gefeliciteerd met je prijs, leuk om uit te geven zo'n bon.

Lente

Lente

03-07-2020 om 15:08

Goede ervaring met de handdoeken, de hotelkwaliteit

Die 100 euro is zo op 😀

ElenaH

ElenaH

03-07-2020 om 15:22

Prima spul

Hier ook beddengoed en handdoeken van de Hema. Inderdaad niet de allergoedkoopste nemen, maar verder is het gewoon goed.

Altijd handdoeken gehad v d HEMA

Maar mijn laatste handdoeken in eensoort iets donker mintgroen zijn veruit de slechtste die ik ooit hebt gehad. Ze trekken allemaal heel snel kleur van andere was aan. Heel gek. Nog nooit gehad,niet bij de lichtgrijze of de eerste lichting grijsgroen. Ik heb ze nu maar donkergrijs geverfd.
Dekbedhoezen vond ik de softcotton erg fijn. Ze zijn wel net iets smaller dan mijn 240 dekbed zodat er aan een kant een opgerold stukje zit omdat ik m er niet helemaal glad in kan doen.

Jackie

Jackie

03-07-2020 om 21:02

jaaa

Ik gebruik al zeker 10 jaar een dekbedovertrek van de Hema, destijds was het niet eens de dure variant maar gewoon de goedkope. Nog steeds blij mee.

Kwaliteit HEMA

https://www.ad.nl/economie/hema-lovers-hekelen-investeerders-onze-winkel-geroofd-door-snelle-jongens~afd40287/

De HEMA kan haar handelsmerk, goede kwaliteit voor redelijke prijzen, al lang niet meer waarmaken nadat ze uitgekleed werd door durfinvesteerders, aandeelhouders en miljonaireigenaren.

Het is de era van de graaiers.

Dus kijk goed wat je aanschaft of het het geld wel waard is.

Ik zou die bonnen overigens wel spoedig omzetten in artikelen. Wie weet hoe het nu afloopt met de HEMA en dan kun je fluiten naar je bonnen.

Marinade

Marinade

04-07-2020 om 00:35

Ja hoor

Nog steeds prima kwaliteit. Ik heb alle beddengoed van de Hema en van de hand/baddoeken de extra of hotelkwaliteit. De zwart-wit gestreepte Hema-handdoeken uit 1994 zijn nu net mee naar het eerste kind op kamers en kunnen zoals dat heet nog prima een ronde mee.
De echte graaikwaliteit in handdoeken etc vind je toch eerder bij de Action of het Kruidvat. Hoeslakens waar je doorheen kunt kijken. Heel armoedig. Dat is Hema nooit.

Biebel

Biebel

04-07-2020 om 08:34

Vroeguh

Tot vorig jaar kocht ik al mijn handdoeken en beddengoed bij de Hema. Hotel kwaliteit, witte.

Mijn eerste set van die handdoeken heb ik 18 jaar gebruikt. Toen werden ze toch wat dun en vooral vaal (er verdween wel eens een rood shirt of grijze sokken mee in de wasmachine), dus verwende ik mezelf met nieuwe.

Die gingen drie jaar mee. Toen waren aan alle (!) kanten de sierranden ervan af. Armoedig en irritant, dat de handdoek scheurt als je hem gebruikt. Foutje, kan gebeuren, misschien een slechte serie, dus nieuwe gekocht.
En die hadden het ook. Mijn conclusie; iedereen die oude hema handdoeken heeft is er erg tevreden over. Maar de nieuwe zijn, zoals annej hiervoor uitlegt, echt niet meer wat het was.

En ik zou zeker de bonnen zo spoedig mogelijk inleveren. Misschien voor schoolspullen en/of een lekkere taart?

Ely

Ely

04-07-2020 om 09:12

Anders dan Biebel

Is in mijn ervaring de huidige kwaliteit nog steeds goed. Of ze 18 jaar meegaan moet je me over een jaar of tien maar eens vragen 😊. Handdoeken willen hier nog al eens verdwijnen dus ik koop vaker dan het verslijten alleen en vind kwaliteit zelfde. Niet de allergoedkoopste die koop ik niet. Beddengoed ook prima. Dat even voor de statistieken

Watervrouw

Watervrouw

04-07-2020 om 09:32

Huidige kwaliteit

Ik kocht ook altijd veel linnengoed bij Hema, geen klachten. Maar het dekbedovertrek dat ik paar maanden geleden kocht is niet zo fijn. Het is 100% katoen maar zo voelt het niet. Lang niet zo fris en stevig als mijn oude hoezen.

rode krullenbol

rode krullenbol

04-07-2020 om 09:40

'Groeikapitaal'

De HEMA verkoopt ook Aloë Vera planten. Ik zou zeggen: al je het geld daaraan besteedt, ben je er bijna van gegarandeerd dat het steeds meer waard wordt. De plant in kwestie vergt namelijk nauwelijks onderhoud, maar is voor allerlei doeleinden in te zetten!

Rode krullenbol

Merel

Merel

04-07-2020 om 10:33

hotel katoen satijn

Ik heb van de hema -hotel katoen satijn- gekocht. En die gaat in de was en meteen weer op mijn bed, zo fijn zacht is deze overtrek. De anderen die ik heb, van andere merken, liggen als reserve in de kast. De goedkopere overtrekken van de Hema vind ik wel wat harder aanvoelen.

Lou

Lou

04-07-2020 om 12:26

Oké dan

Fijn, zo veel reacties, dank!

Ik dacht trouwens dat het "dure" beddengoed van de Hema goedkoper zou zijn. Als ik kijk naar de kwaliteit hotel-katoen-satijn (de duurste) dan wordt het voor 100 euro bijvoorbeeld twee dekbedovertrekken en één hoeslaken.

Maar dat zou het dus zo maar echt reuze waard kunnen zijn, begrijp ik. Dus ik koop er dan nog een hoeslaken bij en als dit alles goed bevalt ga ik over een paar weken weer naar de Hema voor precies hetzelfde pakket, maar dan van mijn eigen geld. Heb ik toch een fijne vierdelige set voor de helft. Bedankt!

Zonnehoed

Zonnehoed

04-07-2020 om 12:30

Aanbieding

Beddengoed is regelmatig in de aanbieding bij de Hema, scheelt je zo 25%

Korting

https://www.foldersnl.com/hema-acties/

Korting van 20% voor beddengoed. Tot en met morgen.

https://www.hema.nl/meerhema
Ik weet niet wat die pas nog voor invloed heeft of dat je eerst punten moet sparen?

Ja, fantastisch geweest

Je hoopt zo dat men de winkel uit het slop weet te trekken. Ik winkelde er graag. Ik denk dat zo goed als iedereen er wel herinneringen heeft.

En niet alleen vanwege de worst en de tom poucen.

16 Jaar geleden kocht ik er in de aanbieding twee dikke warme volledig katoenen slaapzakken. Heerlijk warm en knus voor de kinderen als we kampeerden. Dochter speelde er overdag op in de tent met haar poppenhuizen. Zoon sliep er ook thuis in en ze voldeden aan zijn behoefte aan 'zwaarheid' op zijn lichaam. Een is allang bij een logeerpartijtje van zoon verdwenen bij ik weet niet welke vrienden. De ander is niet meer helemaal dicht, er puilt vulling, maar we wassen het en gebruiken het nog om zijn matras nog net iets meer vering en warmte te geven voor de rest van het beddegoed er op gaat.

HEMA's voedingsbeha's, comfortabel zittende witte katoenen steunende beha's, hielpen mij door de eerste maanden wennen aan de borstvoeding.
Ook dochter haar eerste bh's kochten we bij de HEMA.

Ik ga ook nog steeds naar de BLOKKER voor goede pannen voor een redelijke prijs, maar daar houdt je ook je hart vast. Ik heb pas een pan gekocht waarbij ik metaal ruik als ik ga bakken. Dus ja, kun je nog wel op de kwaliteit vertrouwen?

Daar zijn tot 12 juli ook allerlei aanbiedingen. Ik ga maar even kijken naar een Leifheit wasrek. De oude stort nu helemaal in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.