Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

17-08-2016 om 17:50

behang van gamma?

Mijn dochter haar kamer heeft nieuw behang nodig en ze weet al wat ze wil. Bij de behangzaak gekeken, blijken ze alleen maar vliesbehang te hebben. Ik heb kamers vol papier en papiervinyl geplakt allen zonder problemn. Ik heb 1* vlies geplakt en dat was een drama. Maar ja wat nu? Het is een erg lange muur, moet echt behangen worden.. vijftig euro per rol voor vliesbehang.

Gamma heeft ook een behang dat ze mooi vond, helaas ook weer vlies maar zeker de helft goedkoper. Mocht het weer mislukken is de schade kleiner..

Iemand ervaring met vliesbehang van gamma?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

17-08-2016 om 17:56

Supermakkelijk

Ik vind vliesbelang juist heel makkelijk werken. Heb je wel de muur ingesmeerd in plaats van het behang?

Jacquel

Jacquel

17-08-2016 om 18:22

Vliesbehang juist makkelijk

Vliesbehang is niet hetzelfde als glasvezelbehang. Ik denk dat je het laatste voor ogen hebt. Glasvezelbehang is inderdaad een crime. Overigens zijn er websites die dat verschil ook niet maken. Ik heb me er in verdiept, omdat ik net een hele kamer met vliesbehang heb behangen. En da's makkelijk! Je smeert de muur in ipv het behang, hangt de baan op, klaar.

Fiorucci

Fiorucci

18-08-2016 om 09:31

Behang

Net leuk behang gehaald bij Kwantum, 12 euro per rol. Ik heb goede ervaringen met behang van bouw markten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.