Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2010 om 13:59

Bestaat die dierenwinkel in utrecht nog?

Ooit had ik een vriendje dat helemaal weg was van dieren. We zijn een paar keer naar Utrecht geweest, en dan gingen we altijd als eerste naar een dierenwinkel, ergens in een of andere uithoek van Hoog-Catharijne. Een grote winkel met veel levende dieren, in ieder geval grote piranha's (veel groter dan die die het vriendje op z'n slaapkamer had) en volgens mij ook een pratende papagaai (maar dat kan ook een andere dierenwinkel geweest zijn...)
Komend weekend gaan we met de kinderen en oma naar Utrecht en die winkel leek me dan wel leuk. Maar ik weet niet meer precies waar ie zat (hoewel ik denk dat als ik er ben ik 'm wel weet te vinden) en ik zou eigenlijk graag van te voren weten of ie uberhaupt nog bestaat.
Met google lukt het niet, iemand anders die weet wat ik bedoel en of de winkel er nog is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

18-10-2010 om 14:04

Nee

Die is weg.

Helaas

Nee die is intussen al een paar jaartjes weg. Ik weet welke je bedoeld, was hartstikke leuk. Lag ook altijd een slang die ik reuze interessant vond. De Media Markt zit er intussen (en in vele panden er omheen).

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2010 om 15:43

Jammer, nog andere tips?

Jammer, ik was er graag even doorheen gelopen. Bedankt voor de reacties.
Heeft iemand nog andere tips? We gaan met oma en 2 kinderen van 3 en 5. Nijntjehuis, Dom, pannenkoeken bij de Muntkelder (daar kwam ik altijd met mijn oma) en een beetje winkelen staan nu op het programma. Spoorwegmuseum gaan we een andere keer doen.

Yta Chalne

Yta Chalne

18-10-2010 om 21:28

Pauze

Als je van het Nijntjehuis naar de Dom loopt kom je onderweg aan je linkerhand (Lange Nieuwstraat 79) de speeltuin 'De kleine Dom' tegen. Ideale plek voor een pauze met kinderen van die leeftijd.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-10-2010 om 22:20

Yta

Bedankt voor de tip. Hij stond vandaag op het lijstje, de website zag er ook erg leuk uit. Helaas was het geen speeltuin-weer vandaag.
Ondanks het weer wel een erg leuke dag gehad. Het Nijntje-huis was leuk, voor oma was het erg verrassend en ik heb wat nieuwe stukjes Utrecht gezien en vaak het gevoel gehad van "ohja, Utrecht is toch wel een hele leuke stad, daar moeten we vaker heen". Helaas nu net te ver weg om zo even naartoe te gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.