Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

12-09-2015 om 11:14

Beste oogschaduw?

Wat is een hele fijne, goede oogschaduw? High-end, drogist of budget, ik ben op zoek naar wat moois. Ik heb niet heel veel ervaring met oogschaduw en wil wat gaan experimenteren. Het hoeven geen brave naturelkleurige paletten te zijn, al zijn die volgens mij ook altijd wel fijn. Wat zijn fijne merken met goede pigmentatie en die lang blijven zitten?

Tja

Ik ga zelf naar de HEMA. De beste prijs kwaliteit verhouding en mijn huid reageert er goed op. Genoeg keus.

Astrid

Astrid

12-09-2015 om 12:59

google

google even op "zelf oogschaduw palet samenstellen". Dan zie je in elk geval de merken die dat hebben. Voordeel is dat je dan alle kleuren van het palet gebruikt.
Merken vind ik lastig te adviseren omdat niet elke huid hetzelfde is en hetzelfde reageert. (vet/droog/schilfertjes)
Van Bourjois vind ik het nadeel dat het sterk/donker op de pad komt en je maar aan het uitsmeren blijft, waardoor de oogschaduw (bij mij) vrij vlekkerig blijft.
Investeer ook in goede pads of kwastjes en vooral ook een blender kwast om de kleuren mooi in elkaar te laten overvloeien.
Verder zou ik goedkoop beginnen en dan gaan uitproberen. Succes!

Katniss

Katniss

12-09-2015 om 13:36

Rimmel

Ik heb smokey eyes van Rimmel, die vind ik het best. Het goedkopere doosje van de Hema heeft heel vreemde kleuren en ligt dus eigenlijk meer voor de sier in mijn beautycase.

bieb63

bieb63

12-09-2015 om 13:53

primer

Koop i.i.g. een oogschaduw primer(basis). Die breng je eerst aan, zodat je oogschaduw veel beter en langer blijft zitten. Doe het alleen in het midden van het deel dat je wilt 'beoogschaduwen', want dan blijft het makkelijk om het aan de randen te vervagen. De HEMA heeft een goede en betaalbare primer hiervoor.

Jessica O

Jessica O

12-09-2015 om 13:54