Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

05-05-2010 om 22:23

Betrouwbaar autobedrijf omg haarlem(mermeer)

Ik ben aan het rondkijken voor een andere auto, mijn voorkeur gaat uit naar Peugeot. Tijdens het zoeken op internet kwam ik erachter dat de prijzen bij de merkdealer ongeveer 1500-2000 euro hoger liggen dan bij gewone (BOVAG) autobedrijven, en dat is best een groot verschil op mijn beperkte budget. In het verleden heb ik slechte ervaringen opgedaan met autohandelaars, dus eigenlijk durf ik nog niet zo goed. Heeft iemand goede ervaringen met een autobedrijf, geen merkdealer, in de omgeving Haarlem/Haarlemmermeer/bollenstreek/Leiden?
Veel bedrijven noemen ook de Nationale Autopas. Geeft die genoeg garanties op een betrouwbare auto?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

06-05-2010 om 14:43

Autoservice

Haarlem. Wij hebben daar een toen 4 jaar oude Renault Espace vandaan. Ze komen een beetje glad over en verkopen oude leasebakken. Maar we hebben hem nu 1,5 jaar en de prijs en de service was goed. Onze auto was duidelijk gebruikt (zonneschermpje was gebroken maar gerepareerd, box in achterdeur zat scheurtje in) maar de rest van de auto zag er prima uit en de motor uiteraard ook. Met onze drie kinderen gaat er ook wel eens wat kapot en bij ons is de auto niet meer dan een gebruiksvoorwerp. Scheelde bij in vergelijking met een dealer bij ons +/- 2000 euro. Ze hebben veel aanvoer en vanwege de crisis konden we toen goed onderhandelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.