Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Paasei

Paasei

06-05-2018 om 22:18

BH bandjes en afzakkende schouders

Ik heb het type figuur waarbij de heupen breder zijn dan de schouders. De maat die ik nodig heb voor shirts, om goed te passen op heupen/buik, is rond mijn hals dus vaak wat wijd. Met als gevolg dat mijn shirts a l t i j d afzakken richting schouders. En mijn BH bandjes vrolijk zichtbaar worden.
Een elke zomer terugkerende ergernis..( Ik heb aan zo'n beetje elk shirt van die ophanglussen zitten, die ik om mijn BH bandjes sla. Maar dat houdt nooit goed. Wanneer ik op internet naar een oplossing zoek, vind ik clips om een BH racerback-proof te maken, opplak- of strapless BH's. Leuk, maar niet geschikt voor mijn probleem noch mijn volume.. mijn bos sprokkelhout heeft echt ondersteuning nodig.
Weet er iemand toevallig een leuke life hack..?

Angela67

Angela67

06-05-2018 om 22:51

Kweenie

Maar ken je what not to wear van die twee Engelse vrouwen? http://www.whowhatwear.com/trinny-and-susannah-style-advice
Het gaat daar weliswaar meer om het 'totale' lichaam en hoe je kleren vindt die goed bij de verhoudingen van je lichaam passen, maar misschien dat je al bladerend bij hen ook dat soort tips vindt?
Gr Angela

Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-05-2018 om 22:52

Kleinere hals

Als je een ronde hals hebt in plaats van een boothals zal het toch wel meevallen met afzakken?
Ik vind zichtbare bh-bandjes geen probleem maar heb dan ook meestal mooie bandjes

Worteltaart

Worteltaart

07-05-2018 om 02:12

Hempjes

Ik weet niet of je ervan houdt maar ik heb een paar hempjes met brede banden (dus geen spaghettibandjes) die mijn bh bandjes bedekken en mooi zijn met geschubde of kanten banden. Die draag ik bij sommige shirts en krijg er altijd veel complimenten over.

Esther

Esther

10-05-2018 om 15:13

Doorzichtige bandjes

Zijn doorzichtige bh-bandjes geen optie? Die vallen niet op én blijven goed zitten.

V-hals

Daarom draag ik ook liever een shirt met een V-hals!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.