Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

28-08-2009 om 21:23

Binnenspeeltuin haarlem

Is er eigenlijk een binnenspeeltuin in Haarlem? Of laten mijn zoekkunsten mij in de steek?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Helaas

geen binnenspeeltuin in Haarlem, dus veel ouders gaan naar de IKEA ))) zodat de kids even in de ballenbak kunnen.

Nee een binnenspeeltuin is het enige dat we nog missen, en ik heb wel eens geinformeerd naar de mogelijkheden, en ook ballorig gemaild naar de franchise mogelijkheden, maar je moet zelf met zo'n onwijs startkapitaal komen !!!! Dus helaas is die droom voorbij....

Hoofddorp

heb laatst ook gezocht. volgens mij is hoofddorp het dichtst bij. of inderdaad de ikea

madelief

madelief

29-08-2009 om 09:53

Raceplanet

Raceplanet ligt in het haven gebied van Amsterdam( langs noordzeekanaal) is vlakbij Haarlem. Die vinden mijn kinderen het allerleukste! Verder heb je een nieuwe in Uitgeest vlakbij Bobs saloon. Monkey town heet het.
Dus niet in Haarlem maar wel vlakbij!

Henriette123

Henriette123

29-08-2009 om 23:41

Achimpy champ

Niet in Haarlem maar redelijk in de buurt:Chimpy Champ in Aalsmeer.Dit is een soort ballorig.

liora

liora

30-08-2009 om 08:46

Pelle

Hoi Pelle,

Raceplanet is super! Ik ben er 1 keer maar geweest met zoon en vriendje, hij was toen bijna vijf jaar. Veel was nog net te moeilijk, maar nu zou het prima zijn (zes). Het karten is in een ander deel, je loopt er doorheen naar de kassa, maar daarna zie je het niet meer hoor.
Ze hebben ook een soort helicopters met trappers, heel cool!

Liora

madelief

madelief

30-08-2009 om 21:53

Raceplanet

Hai pelle, mijn dochter van 8 vindt het daar super! Ook mijn zoon van 6 en neefje van 9 vinden het de leukste speeltuin.Het is heel groot, een heel groot klimdeel, veder een verkeerstuin met fietsjes, een helicopterrail,glijbaan met sleetjes, een deel met soort reuze skelters, een klein baantje met motortjes waar je 1 muntje voor krijgt(rest bijkopen), een lekker uim deel waar jezelf kunt zitten ( wel warme trui aan!). Het racedeel zie je inderdaad niks van.
Ik haal altijd kortingsbonnen van internet. Als ik de site kan vinden laat ik het je weten. Anders ff googelen. Veel plezier!

Groetjes madelief

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.