Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Blad hoefslag zomaar in de bus. wie nog meer?

Hoi,

Tot de grote verrassing van een groep paardenfans kregen zij vandaag ineens het blad Hoefslag als kennismakingsexemplaar in de bus. Het rare is dat veel ervan niet aan de paardenfan ter huize geadresseerd was maar aan de man, vader of moeder bijv. Er zijn ook bladen aangekomen op zakelijke adressen van vaders en paardenfans en eentje zelfs geadresseerd met de Hyvesnaam van de persoon.

Leuk zo'n gratis blad, maar we vragen ons af waar onze adressen vandaan zijn geplukt. Hyves bijv hoort het niet door te geven. Tot op dit moment kent deze groep paardenfans maar 1 gezamenlijke link en dat is een bepaald forum, nml Bokt.nl.

Daarom hier de vraag: wie heeft er nog meer een gratis exemplaar gekregen vandaag en is GEEN gebruiker van Bokt.nl?
We zijn ook benieuwd of je wel een paardenfan bent / in huis hebt....
Alvast bedankt....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

27-01-2012 om 17:58

Lol

Ik las je bericht en dacht 'ik ga nooit met de bus'.

Hyvesvriendin?

"Leuk zo\'n gratis blad, maar we vragen ons af waar onze adressen vandaan zijn geplukt. Hyves bijv hoort het niet door te geven."
Dat klopt, maar de Hoefslag (of een verkoper van dat blad) kan wel lid worden van Hyves, zich als (paarden)vriend voordoen en op die manier adressen verzamelen.
Overigens kun je gewoon aan de Hoefslag vragen hoe zij aan je adres gekomen zijn. Die vraag moeten ze beantwoorden.
Groet,
Miriam Lavell

Monique

Monique

28-01-2012 om 15:09

Nee

Wel lid van Bokt.nl en ook van Hyves/Fb/Twitter maar geen Hoefslag ontvangen. We hadden het er vanochtend in de manege ook over maar niemand had er één ontvangen. Ik heb inderdaad het topic op bokt ook gelezen en ben wel benieuwd wie/wat hierachter zit.

En Mirjam, er is door diverse mensen gebeld naar het blad zelf en naar de uitgever maar daar werd men afgewimpeld. (ws omdat men helemaal platgebeld werd)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.